המשחק השני בגמר האן.בי.איי איתנו הערב, אחרי ניצחון משכנע של טורונטו במשחק הראשון. היום נדבר על דגשים למשחק השני, לצד דברים שבלטו במשחק הראשון.
03:00-טורונטו ראפטורס-גולדן סטייט ווריורס
מצב הסדרה: 0-1 לטורונטו.
שידור: ספורט 5.
פצועים: קווין דוראנט לא ישחק. או ג'י אנונבי, שחקן טורונטו שפספס כלל הפלייאוף, צפוי לשחק הערב. כך גם אנדרה איגודלה שנפצע בסיום המשחק הראשון של הגמר.
לגולדן סטייט לא היה משחק רע. סטפן קרי קלע 34 נקודות וקליי תומפסון הוסיף 21 משלו. דריימונד גרין נתן טריפל-דאבל. למרות זאת, הם הפסידו במשחק בו בילו מחצית שנייה שלמה בפיגור דו ספרתי, או קרוב לכך. ההגנה של טורונטו עבדה עליהם נהדר כשעצרה אותם במחצית הראשונה על 49 נקודות וקראה את המהלכים של הווריורס. הם הצליחו ללחוץ בצורה מרשימה על דריימונד וקרי כמוליכי הכדור, רשמו מספר בלוקים מרשימים והווריורס סיימו עם 15 קליעות מהשדה ב-36% ו-10 איבודים את המחצית הראשונה. במחצית השנייה ההתקפה של ג"ס הייתה טובה יותר בצורה משמעותית, אבל הם לא הצליחו לרוץ ולסגור את ההפרש כמו שהם אוהבים, הודות לזריקות חכמות של טורונטו מהצד השני.
לכן, השאלה הגדולה ביותר היום היא איך גולדן סטייט תפעל כדי להתמודד בצורה טובה יותר עם ההגנה של טורונטו – 109 הנקודות שקלעה לא משקפות את סיפור המשחק. השינויים של טורונטו בהגנה על דריימונד גרין עבדו טוב. סיאקם שמר עליו לא מעט, כצפוי, והפתעה מעניינת הייתה מתן דקות לקוואי על גרין. הווריורס הצליחו להניע כדור כשלנארד שמר על דריי, אבל בצורה לא יעילה במיוחד. סביר שזה ימשיך גם במשחק הזה ולכן יכול להיות שנראה את דריימונד מקבל דקות כסנטר, לצד איגודלה, קרי, תומפסון ושחקן נוסף, אולי מקיני שהיה טוב במשחק הראשון. זה יכריח את הראפטורס לעשות שינויים ולהגיב עם הרכב נמוך משלהם, אולי אפילו להגיע למצב לא רצוי בו סיאקם משמש כסנטר.
גרין לא כל הבעיה. קרי היה טוב מאוד ברבע הראשון ובשלישי, אבל היה חלש יותר ברבעים בהם פרד ואן-וליט קיבל דקות. השחקן השישי של הראפטורס לחץ אותו מהרגע בו ההתקפה של גולדן התחילה, עוד עמוק בחצי של הווריורס, בזמן ששאר קבוצתו מחכה בחצי המגרש. קרי סיים עם 1 מ-6 מולו והלחץ הזה עבד די טוב. גולדן יכולה לנסות להשתמש בשון ליבינגסטון או אנדרה איגודלה יותר כשחקנים שמתחילים את ההתקפה, וכך לתת לקרי יותר חופש. סטף קלע 34 נקודות וקשה לבוא אליו בביקורת אחרי משחק כזה, אבל הווריורס יכולים לנצל אותו יותר. התרומה של השאר הייתה חלשה, אבל קשה לצפות מהם למשהו בגמר.
אף אחד משחקני המשנה של הווריורס לא נשק משמעותי בהתקפה, זולת דמרקוס קאזינס שעדיין לא נראה בריא לחלוטין וסיים עם 3 נקודות, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות ב-8 דקות די פסיביות. היו לו כמה מהלכים יפים שהקשו מאוד על ההגנה של טורונטו, כולל הוצאת כדור מרשימה מהצבע לשלשה פתוחה של קליי תומפסון, ויכול להיות שהוא שובר השיוויון שהאלופה (היוצאת?) צריכה. הווריורס לא הצליחו לרוץ איתו על המגרש, אבל בדקות בהן המשחק המסודר שלהם תקוע הוא יכול להיות נשק מעניין. היום, אני מאמין, נראה אותו זוכה לזמן משחק גדול יותר. לא סביר שגולדן תקלע שוב ב-93.5% מהעונשין שסיפק להם 29 נקודות, לכן ההתקפה לא מעודדת במיוחד.
היו כמה דברים מעודדים במשחק של הווריורס שיהיו שווים התייחסות היום. הבולט שמהם הוא הנקודות שלהם בהזדמנות שנייה – זה השאיר אותם במשחק במחצית הראשונה והיה שימושי גם בשנייה. הם לא השיגו כמות חריגה במיוחד של ריבאונד התקפה, אבל 20 נקודות סקנד צ'אנס זה מרשים מאוד. הם הצליחו לנצל הגנה לא מסודרת של הראפטורס בשביל נקודות קלות, עד שהראפטורס העלו את סרג' איבקה שעזר להם מאוד בכל הקשור לריבאונד והצליח לשפר את ההגנה בהיבט הזה.
זאת אולי הנקודה הבולטת ביותר של המשחק הראשון. שני שחקני הפנים המרכזיים של טורונטו עשו, פחות או יותר, כל מה שהם רצו לעשות. גאסול החזיק את הקבוצה במחצית ראשונה נהדרת בה עשה הכל על המגרש ואמלל את השומרים עליו. במחצית השנייה זה היה פסקל סיאקם שקלע 11 זריקות רצופות עם ארסנל רחב במיוחד של מהלכים שהכריעו את המשחק. גרין לא הצליח לשמור על השניים במשחק חלש שלו, שכנראה לא יחזור על עצמו, אבל הוא צריך שחקן נוסף לידו. בין אם הווריורס ינסו ללכת על הדת'-ליינאפ עם גרין כסנטר בחלקים מהמשחק או אם נראה גבוה אחר לצידו, נראה כאן שינוי. אנדרו בוגוט מספיק גדול, תאורטית, בשביל לשמור על מארק גאסול מבלי להסתבך בעבירות כמו גרין או קוון לוני. לוני יהיה שימושי יותר מול איבקה או סיאקם, ויש גם את דריי עצמו שיכול לשחק טוב יותר, בדומה למה שראינו בגמר המערב.
איזה שינויים אנחנו יכולים לראות בצד של הראפטורס? יותר מפרד ואן-וליט. קייל לאורי היה חלש בהגנה ולא קלע יותר מדי, שני דברים שאי אפשר להגיד על ואן וליט. שילוב שלו בשלב מוקדם יותר יכל להקל על טורונטו ויכול להיות שנראה את זה גם עכשיו, כשומר עדיף על קרי. הם הצליחו לנצח ביום רע של קוואי (5 מ-14 מהשדה) וזה אולי הסימן המעודד עבורם. לא ברור כמה הפציעה של אנדרה איגודלה תשפיע על משחקו בתור השחקן ששמר את קוואי יותר מכל אחד אחר. הם השתמשו בגבוהים כמו לוני ודריימונד בחוכמה מול המפלצת מסן דייגו, אבל זה מה שאפשר לסיאקם וגאסול לשחק בחופשיות יחסית, לכן סביר שלא נראה את המקרה חוזר על עצמו, אלא המשך של שחקנים נמוכים יותר ששומרים על לנארד. תומפסון ואיגי עשו עבודה לא רעה בכלל, אבל הוא לא הולך לקלוע 23 נקודות למשחק באחוזים האלה לאורך סדרה שלמה. יש לי הרגשה שנראה היום הצגה שלו.
אז איך המשחק הזה יגמר? קשה לדעת. ראינו כבר משחקים ראשונים בסדרות שלא העידו כלל על המשך הסדרה, במיוחד סדרות גמר (קליבלנד מושכת את גולדן סטייט להארכה בגלל החלטה אומללה של ג'יי אר סמית' ומפסידה את שלושת המשחקים הבאים ב-50 נקודות מצטברות, או שון ליבינגסטון קולע 20 נקודות לצד 11 של לאונרדו ברבוסה בסדרה בה איבדו 1-3), יכול להיות שגם המשחק הזה יהיה ככה. אני לא רואה את סיאקם קולע שוב כל כך הרבה זריקות בלי מענה או את הווריורס לא מנסים פתרונות כמו גרין כסנטר או קאזינס לצד גרין, תומפסון וקרי. אני חושב שיהיה לנו משחק צמוד מאוד שיגמר בניצחון קטן-גדול של גולדן סטייט לפני שני משחקים מסקרנים באורקל ארינה.
יאללה איזה משחק מחכה הלילה!
#אנחנוהצפון
הלילה הוא משחק מאוד חשוב! זו הסיבה שדריימונד לא יחזור על הטריפל דאבל ושסטף קרי לא יצליח להמטיר 7 שלשות
פריויוו מצוין תודה רבה רועי.
.
מסכים לגמרי שקשה לדעת, הרבה תלוי בבריאות של איגי, אבל נראה לי שזה שוב של טורונטו הלילה.
מצטרף למיקי. פריוויו אובייקטיבי ו וטוב מאד.
גם אני חושש לנצחון הווריורס הלילה.
אם אתה חושש זה מצוין
ככה אני חותם הפסד מתוק לגולדנים
תודה רועי
לא חושב שקוואי היה חלש במשחק הראשון קשה מול הדאבל טים והוא לא הכריח ובנה תמשחק יפה לחברים שלו
צריך להסתכל על איך גולדן סטייט בנויה :
לפני שדוראנט הגיע מעבר ליכות המטורפת של סטף היה להם תסטרץ אין נמברס ושחקנים משלימים ממש טובים עד השחקן ה10 , ב2017 לפני החוזה הגדול של סטף היה להם גם וגם , ב2018 פחות ספסל והם בנו יותר על כך שיש להם הכי הרבה כשרון ובהפרש ניכר וכמה ווטרנים על הספסל , השנה אם הבעיה בתקרה ההחתמה של קאזינס וההזדקנות של ליבינגסטון הם פשוט הלכו על זה שיש להם תחמישיה אולי הכי טובה בכל זמנים ושמישהו ינסה לנצח את זה. מה שאני בא להגיד שאחרי הפציעות של דוראנט וקאזינס הם מאוד פגיעים וחייבים נוקאוט של קליי וסטף מול שני הקלעים הבולטים בקבוצה השניה ולא שיוויון כמו במשחק הראשון
כרגע עד שאו קאזינס יהיה לפחות חצי מעצמו או דוראנט חוזר בעיניי יש עדיפות כשרון ואיכות בצד של טורנטו
יפה, מסכים עם מה שכתבת 👌
תודה רבה רועי, אני מקווה לראות ניצחון של טורונטו, ואולי סוף סוף תיגמר ההגמוניה של גולדן סטייט.
ונאמר אמן
אתך בניחוס.
מה 3?
בניתי על משחק מוקדם ליום ראשון!
סילבר הזה אנטישמי…
זה לא ככה כבר מהגמר האזורי..
אנטישמים כולם!
גם מיזוגנים והומופובים!
מה קרה, סטיב קר נח צהריים? שישחקו מוקדם פעם בשבוע, לא יהרוג אף אחד…
מכל הקונטנדריות, טורונטו בנויה הכי פחות טוב לעצור את סטף – עם כל הכבוד לואן-וליט – ורמז עבה ניתן במשחק הראשון. שלושים ומשהו על הדרך בערב קליעה בינוני.
הערב שלב ההתאמות וההוכחה. משחק פנתיאון של סטף ו-1:1 בסדרה.
8 מ-18 מהשדה (44.5%), 4 מ-9 מהשלוש (44.5%), סך הכל 55.5% אפקטיבי.
אלו נתוניו של קרי במשחק מס' 1.
נתוניו השנה (העונה הרגילה) הם 47.2% מהשדה. 43.7% מהשלוש. 60.4% אפקטיבי.
נתוניו בפלייאוף הם 45.2% מהשדה. 39.2% מהשלוש. 56.5% אפקטיבי.
.
מה שהוא עשה במשחק מס' 1, זו לא "ערב קליעה בינוני". אלו כמעט בדיוק האחוזים שלו בקריירה בפלייאוף (55.5% אפקטיבי במשחק 1, 56.2% אפקטיבי בקריירה בפלייאוף).
נו גיא, אז אם אלה בדיוק הממוצעים של סטף אז זו בדיוק ההגדרה של ערב ממוצע, לא?
שאלה אחרת על המספרים שהוספת – איך זה מסתדר שבפלייאוף הנוכחי הממוצע ל-3 קטן בהרבה מזה של משחק מס' 1 אבל האחוז האפקטיבי כמעט זהה? (האחוזה מה-2 גדול במעט)
האם זה בגלל ההבדל במספר הזריקות מהעונשין (אם איני טועה סטף זרק 14 פעם במשחק 1)
אין קשר בין זריקות עונשין לאחוז אפקטיבי. זה בגלל החלק היחסי מתוך הזריקות שהן משלוש.
ממוצע כן. לא בינוני.
סטף במשחק לא מדהים שלו קלע 34. טורנטו צריכים לדאוג.
…
ואן וליט באמת שמר הכי טוב על סטף (מזכיר את דלאבדובה),אבל הוא לא באמת הצליח לעצור אותו. זה יותר שבדקות של ואן וליט ג"ס פחות שיחקו על בשביל קרי
לטעמי, יש הבדל ברור בין "ממוצע" ל-"בינוני". ההגדרה של אורי היה "ערב קליעה בינוני".
שוב, לטעמי, לסיים משחק עם 34 נק' ב-55.5% אפקטיבי, זה ממש לא "בינוני".
אם לרגע (טוב, זה מצב של "כמעט תמיד") אבחר להיות קטנוני, ולבחוש בפרטים הקטנים, אז –
107 פעמים קרי שיחק משחק פלייאוף. ב-28 מתוך אותם 107 פעמים, הוא סיים משחק עם 30+ נק', 55%+ אפקטיבי.
כאמור –
לא בינוני.
.
לשאלתך –
אחוז אפקטיבי הוא לא תלוי זריקות עונשין (זה ה-TS% שזריקות העונשין הוא חלק בחישובו).
התשובה היא שהשנה בפלייאוף קרי קולע באחוז נהדר מטווח 2 הנקודות 53.5% (בהשוואה ל-50.7% בקריירה).
אני מבין, אפקטיבי זה בלי העונשין, טרו שוטינג כולל עונשין.
–> אם סטף קלע באחוזים (המשוקללים) הרגילים שלו – זה ערב בינוני.
לא בינוני בשבילי, ברור (אתמול עשיתי חיובים עם הבן בכיתה ח' והבת בכיתה ה', ובקושי ניצחתי אותה), בינוני בשבילו.
למה?
לא בכל ערב הוא משחק מול טורונטו, או הגנת עילית כמו של טורונטו –
אין דינם של 55.5% אפקטיביים מול טורונטו, כדינם של 55.5% אפקטיביים מול הקליפרס.
.
בנוסף –
אם בפחות מ-30% ממשחקי הפלייאוף של קרי הוא חצה את רף 30 נקודות/55% אפקטיבי, אפשר די בברור לציין שזה היה משחק טוב יותר מ-"בינוני".
(ברור לי שזו טרמינולוגיה תפלה. אבל בכל זאת – אם הייתי צריך לתת מדד כמותי למילה בינוני, אני מנחש שהייתי הולך על החציון כמדד.)
נו שיהיה, ההגדרה לא כל כך משנה (בפרט שבשבילי החציון והממוצע הם קרובים מאוד כל עוד שלא מראים לי אחרת)
מצוין, תודה.
סטף נותן 40+ והלוחמים מנגבים.
רועי, בלי דוראנט לווריורס אין דת' ליינאפ. מי תכניס שם? ליביניגסטון על אדי הדלק של הקריירה שלו? מקיני? זה רק מתחזק כשאיגואדלה לא במיטבו.
מקיני, כנראה. פחות יעיל משמעותית אבל שווה צ'אנס, במיוחד אם הוא "חם". זכור שהם עשו את החמישייה הזאת במקור עם האריסון בארנס
ואתה משווה את מקיני לבארנס?
או ג'יי אנונבי דחוזר מפציעה מוסיף לטורנטו עודh שחקן הגנה טוב ברוטציה
אני לא מחזיק מעצמי כמי שיכול לתת עצה (לפחות לא אחת מועילה…) לסטיב קר,
אבל אם הייתי מתבקש לשאת אחת כזו, הייתי מעלה כאופציה לשחק עם קאזינס בהרכב הראשון.
.
כפי כתבת, רועי, גולדן סטייט השיגו המון נקודות אחרי רב' התקפה. אם לא רב' ההתקפה, הם היו מוצאים עצמם בפיגור של 20 הפרש כבר במחצית.
אז אני במקומם הייתי לוקח שיעור מ-2015, אז הקאבס האטו את אותם גולדן סטייט בזכות רב' ההתקפה. תומפסון ומוזגוב חגגו בצבע של גולדן סטייט, והקצב שגם ככה היה אטי, הואט עוד יותר בזכות ההזדמנויות הנוספות של הקאבס.
קשה לרוץ אם אין רב' הגנה. קשה לרוץ אם צריך להשקיע יותר תשומת לב לרב' ההגנה.
.
זה מוביל אותי לנקודה שלדעתי היא קריטית בשביל הצלחת טורונטו –
הם שלטו בקצב בדרך מרשימה. הם רצו כשהיה אפשרי לרוץ, אבל הם לא לקחו כמעט זריקות גרועות בהתקפת המעבר, והם לא איבדו כדורים בניסיון להטיס את הקבוצה קדימה.
אם גולדן סטייט יגדילו את השליטה שלהם ברב' ההתקפה, הם גם ירוויחו המון נק' קלות (אחרי כל רב' התקפה שכזה, אותה הגנה ששמרה כל כך טוב על גולדן סטייט בהתקפה המסודרת, "נשברה" ואפשרה נקודות קלות. 2 מ-4 השלשות של קרי במשחק הגיעו אחרי רב' התקפה),
וגם יעקרו חלק ניכר מהתקפת המעבר של טורונטו.
.
זה מחזיר אותי לקאזינס. הוא לא שחקן מהיר, והוא לא היה שחקן מהיר, והוא כבר לא יהיה שחקן מהיר. גם גאסול לא.
מה שקאזינס כן, זה מסה אדירה מתחת לסל, איום מתמיד על ריבאונד ההתקפה, וסנטר שמסוגל ליצור לחבריו. בדקות בהן גאסול יורד לספסל, אז לוני הוא אופציה שמתאימה להרכבים של טורונטו עם איבאקה.
.
תודה, רועי. לעילא ולעילא, הפריוויו!
קאזינס גם בבירור לא בכושר משחק וזה היה ברור בירידה שלו להגנה בשתי התקפות מבר של הראפטורס.
הוא לא הפיתרון לטעמי. לדעתי קר צריך ללכת הרבה יותר לפיק-אנד-רול של גרין עם קרי. גאסול הצליח מאד להפריע לסטף בגלל שהוא הגיע עם הגבוה השני. אם גרין יהיה זה ששם את החסימה זה יניע את כל ההתקפה הרה יותר מהר.
השאלה היא כזו –
למה גולדן סטייט לא הלכו יותר על הפיק אנד רול עם גרין כבר במשחק 1?
את פורטלנד, הפיק אנד רול הזה חיסל.
אני עדיין מגרד את הראש….
כנראה הם ראו משהו שחשבו שיוכלו לנצל.
הם כנראה טעו…
דרך אגב,
קאזינס במשחק 1, נכנס למשחק (תחילת הרבע השני) בדקות בהן גאסול היה על הספסל. ההרכב של ואן וליט, סיאקם, ואיבקה, זה הרכב שרץ מהר מאוד מצד לצד. לכן, אם כבר משחקים עם קאזינס, שיהיה בדקות של גאסול.
יש מצב אבל כרע הוא לא מסוגל לתת יותר מ-10 דקות. אז פקטור משמעותי הוא לא יוכל להיות במשחקים הקרובים. אולי בהמשך.
אחלה פריוויו רועי,
איתך בהימור על ג"ס להלילה, רק לא חושב שזה יהיה כזה צמוד. המשקולות של הפיינלס יהיו עוד יותר כבדות על הרגליים של טורונטו, עכשיו כשיש סיכוי על אמת. בוגי והשאריות ספסל של ג"ס באים לעבוד, זה של טורונטו מתאזן לרעה עם היום הטוב שהם תפסו במשחק הראשון. דו ספרתי לג"ס.
ד"א איפה ראית שאונונבי כשיר לשחק ? ב espn רשום שהוא בחוץ
תודה רועי
תודה רועי.
ג"ס צריכה לעשות את ההתאמה הכי פשוטה בעולם לדעתי.
לשחק בדיוק כמו המשחק הקודם פלוס הפיק אנד רול הגבוה של קרי וגרין.
במשחק הקודם הלחץ על קרי התחיל באזור השלשה, אם הם יעשו את הפיק אנד רול קצת יותר גבוה, טורנטו תצטרך להוציא שחקן גבוה ואז זה או מאצ' אפ לסטף או 4 על 3 עם הכדור בידיים של גרין.
הדגש כאן הוא על הגובה.
בהגנה להמשיך לחנוק את לנארד, סיאקם לא יביא עוד יום כזה
בכל מקרה, קר יודע תמיד להביא את ההתאמות הנכונות. הלילה ג"ס משווה
תודה על הסקירה
לדעתי יהיה צמוד, לנצח את טורנטו בביתם זה לא קל
בכל מקרה גולדן צריכים להסיר חלודה רבה שהיתה להם במשחק הראשון וכללה איבודים שלומיאליים ואחוזים נמוכים במחצית הראשונה, ובינוניים בשניה. גם הסכימות שלהם בהגנה ובהתקפה נראו פחות טוב משל טורונטו שמיצתה את מה שיש לה
הלילה אני מאמין שזה ישתפר מבחינתם
תודה רועי, אותי יותר מעניין מה גולדן סטייט תעשה בהגנה הדאבל טים הקבוע על קוואי היה נוראי ,קוואי שחקן הרבה אבל הרבה יותר חכם מלילארד האהבל הזה, דאבל טים עליו הביא להרבה זריקות פנויות, גם הגנת החילופים לא כל כך יעילה שיש קבוצה כל כך חכמה ממול שמנצלת מיסמאצ קבוע גאסול קבר אותם בקלות כך .גם הטיפול בסייאקם יהיה מעניין לא מעט פעמים הביאו עזרה מהשחקן שלו וזה נגמר ב2 נקודות קלות, גרין לא מסוגל להתמודד מולו אתלטית עם האורך ידיים האדיר של סייאקם והייתרון בקפיציות ובגובה. לדעתי 2-0 הלילה
מדהים המהירות שבה אתה עובר מחבורה של נגרים לקבוצה כל כך חכמה.
איפה כתבתי שהם לא היו חכמים? תמצא לי פעם אחת, גם בסדרה מול פילי כתבתי שהם הגיעו לזריקות מצויינות פשוט הנגרים לא קלעו אבל הם תמיד היו קבוצה חכמה
תמצא לי איפה כתבת שהם קבוצה חכמה…
כתבתי עשרות פעמים בבלוג החי בתגובות, כתבתי על הזריקות המצויינות שהגיעו אליהם ופשוט לא היו מסוגלים לקבור אותם, גם בחלק מהפסדים לא האשמתי את נרס כתבתי שהוא יצר להם זריקות מצויינות בסוף זה לא אשמתו עם שחקן קולע או לא.
כן, אתה ידוע בתגובות השקולות והמתונות שלך…
שוב אף פעם לא כתבתי שהם קבוצה מטומטמת, אלא חבורה של נגרים (והם באמת היו בסדרה מול פילי פרט לקוואי), כתבתי שהם הגיעו לזריקות מצויינות פשוט הכדורים לא נכנסו, אוקלוהמה קבוצה מטומטת פורטלנד קבוצה מטומטמת , טורנטו מאוד חכמה.
.
גם דריימונד גרין נגר הוא עדיין שחקן חכם מאוד, נ.ג.ר זה היעדר יכולת קליעה.
עידו אתה כנראה לא מבין את משמעות השורש ונגזרותיה של נ.ג.ר , כשאנו מדברים על נגר אנחנו מדברים על חוסר יכולת קליעה לא על חוכמת משחק, אני חושב שלוני שחקן חכם מאוד פשוט הוא לא נולד עם מספיק כישרון לNBA. גם טוני אלן נגר והיה אחד השחקנים החכמים בליגה, גם דריימונד גרין וראגון רונדו נגרים ועדיין יש להם חוכמת משחק מדהימה
השתמשת גם במילים אחרות נכים אם אני לא טועה. בקיצור לא חסרו לך "מחמאות" גם לנרס גם לגאסול ולמי שלא תרצה. אתה תמיד מסתכל לפי המשחק האחרון ולפי זה קובע. אז היום אם הם יחטיאו הם יהיו שוב נכים.
גם נכים מתכוון ליכולת קליעה, כשאני מתכוון למטומטם אני מציין את זה ,במילים לדוגמה אהבל טיפש דגנרט מטומטם עם תעודות…
אגב – טורונטו הפלייאוף הזה קולעים ב-35% מעבר לקשת, פחות טוב רק מ-4 קבוצות. אז הם נגרים או לא? אני לא בטוח שהבנתי. או שרק מול פילי הם נגרים?
אז נרס לא מטומטם?
גילרי איך גאסול היה עד לסדרה מול מילווקי? הוא היה נוראי לא ציינת שאתה חושב שהוא צריך להיות על הספסל פתאום בערב אחד הוא נהיה מצויין ומשם המשיך על הגל אותו דבר נרס ולאורי שהיו לא קיימים עד הסדרה נול מילווקי , צריכים לראות את מה שהולך על הפארקט ומשם ממשיכים יש עניין גם לכושר משחק התאמה… אתמול בליגת האלופות חשבתי שאוריגי צריך לפתוח כיוון שהיה בכושר הבקעה אדיר, נכנס דקה 55 כתבתי שיביקיע ואחרי חצי שעה באמת כבש, שוב לשחקנים יש תקופות וגלים מספיק משחק 1 בשביל לשנות הכל ולעלות על גל חדש.
נכון חשבתי. אני בניגוד אליך לא חושב שאני אאמן חצי מהקבוצות יותר טוב. נרס הראה ובצדק שהביטחון בגאסול היה מוצדק. בטח שאולי הייתי מנסה לגלות קצת צניעות אחרי ההכרזות המגלמניות שלך שנזרקו לפח.
נרס מאמן מצויין, שוב כתבתי את זה הרבה פעמיים, היה לו כמה החלטות שעלו במשחקים אבל שוב הוא מאמן טוב מאוד, יש מאמנים שלצערי הם חסרי מושג/ לא מצליחים להשתלט על כוכב הקבוצה, ולהנחיל שיטה שכמעט כל אחד היה עושה עבודה יותר טובה מהם. טרי סטטוטס, בילי דונבון, טיירון לו, סקוט ברוקס… לצערי הם מעל 50%. אני גם חושב ש95 אחוז מהמאמנים היו עושים עבודה הרבה יותר טובה מששבסקי של העשור האחרון, הוא מקבל את הפרוספקטים הטובים בעולם ומוציא מוצר שבמקרה הטוב צולע בטח ביחס לחומר.
זו בדיוק הנקודה ברוך.
אתה לא יכול לקרוא למאמן – מטומטם כי הוא עשה כמה החלטות שלא נראות לך.
אתה לא יכול לקרוא לקבוצה נגרים כי בסדרה מול פילי הם לא פוגעים. זה קורה.
כלומר אתה יכול – אבל זה גורם לאנשים להתייחס לדברים שאתה אומר כשטויות.
עידו לגבי שחקנים שוב בערב 1 , נגר יכול לעלות על גל קליעה די של שבוע שבועיים אפילו עונה, וישנה את המחשבה לגביו (גרין ב2016 קבר 38.8 אחוז מהטרי), אתה זוכר את הסטטיסטיקה של ריאן פיצפטריק במשחקים הראשונים העונה הוא הציג יכולת של כוכב על למרות שכולם ידעו שהוא לא כזה ושהקסם יחלוף ושהוא קווארטבק מחליף, עדיין היה על גל חיובי , יש הרבה השפעות פסיכולוגיות לשחקן שמשפיעים על הקליעה שלו ופתאום הוא נכנס לסלאמפ ובערב אחד פתאום יוצא לדרך חדשה.
ברוך,שוב, אתה מבין שאתה לא יכול לתייג קבוצה שהיא אחת המדויקות מעבר לקשת כנגרים רק בגלל שתפסו סלאמפ מול פילי?
אני לא קראתי לנרס מטומטם, קראתי לחלק מהחלטות מטומטמות ציינתי שהוא מאמן חכם מאוד ומצויין, יש כמה מאמנים אהבלים בתפקיד כמו שיש הרבה GM מטומטמים שאין להם קשר לניהול ובניית קבוצה מגיק ג’ונסון דוגמה חיה לכך , גם טיירון לו שהקשר שלו ולאימון מקריים בהחלט (כן אני יודע שהוא היה עוזר מאמן מוערך, אבל איזה עוזר מאמן לא קיבל המלצות), גם ברט בראון לא העיפרון הכי חכם בקלמר ואני באמת עדין איתו, ואיזה תרגיל ראית מסקוט ברוקס בכמעט עשור שהוא מאמן?
.
בסדרה מול פילי הקבוצה נכנסה לסלאמפ קליעה וטעיתי שקראתי להם נגרים (בטח לעומת הסטטיסטיקה בעונה הרגילה שמצביעה שהם לא נגרים בשום מצב).
שוב לגבי טורנטו טעיתי, בסדרה מול פילי הקבוצה נכנסה לסלאמפ קליעה וטעיתי שקראתי להם נגרים (בטח לעומת הסטטיסטיקה בעונה הרגילה שמצביעה שהם לא נגרים בשום מצב).
קראת לו מטומטם בגלל הקטע עם גאסול. ברור שזו לא הכוונה אבל זה פשוט גורם לרצות להתרחק מהתגובות שלך.
איך שהוא במהלך הדיון נשכחה עובדה קטנה, וממש רלוונטית –
טורונטו לא זרקו מול "אוויר". הם זרקו מול הסיקסרס, שההגנה על קו ה-3 זה חלק מהותי מההגנה שלהם (סיימו את העונה הרגילה במקום ה-4 באחוזי 3 של היריבות, ובמקום ה-6 בכמות הניסיונות מה-3 של היריבות במשחק)
כן גיא, אבל ברוך צודק שרוב גדול מהזריקות הנ"ל היו פנויות. אז זה פחות רלבנטי.
אני לא חושב שקראתי לנרס מטומטם, אני מעריך מאוד את העבודה שלו וחושב שהוא מאמן מצויין וחכם מאוד, אם קראתי חלה טעות ואני באמת מצטער.
.
לגבי פילי גיא מה כמות הזריקות החופשיות שהיו לטורנטו והם החמיצו, זה כמעט ולא היה קשור להגנה של פילי הם הגיעו לזריקות מצויינות טורנטו , פשוט כולם פרט לקוואי היו בסלאמפ קליעה רציני. לחלק זה נמשך גרין (עד ללפני יומיים מקווה שיפתח דף חדש) וחלק יצאו לדרך חדשה, הם לא יקלעו באחוזים הלא הגיוניים שקלעו מול מילווקי לא לאורי לא פאוול ולא ואן פליט, הם היו בחריגה סטטיסטית לצד השני זה בערך באמצע.
השינוי באחוזים של ההחטאות ממצבים פנויים מסתכם ב-1.2 שלשות למשחק (בסדרה של טורונטו מול הסיקסרס),
כך שאפילו היו קולעים את המבטים הפנויים באחוזים הרגילים שלהם, עדיין הם היו מסיימים את הסדרה עם 33.4% מהשלוש.
.
לא בדקתי את זה לעומק, וזה בהחלט שווה בדיקה –
האם הגנות חזקות על ה-3 "גורמות" לירידה באחוזים במבטים פנויים מה-3?
אינטואיטיבית, הייתי מנחש שכן.
זה בגלל שאתה מסתכל רק על הטווח הקיצוני ביותר אבל בכל מקרה זה עדיין הבדל מאד מאד משמעותי.
ברוך אני חושב שלאור מה שסטיב קר ראה בפלייאוף הזה מטורנטו הוא לקחת החלטה די מחושבת בטראפים האגרסיביים של קאווי, וזה הביא למחשק די "פושר" של קאווי בהשוואה לפלייאוף שהוא נותן עד עכשיו.
קשה היה לצפות שכל שאר שחקני טורנטו יגיעו ככה למשחק. יכול להיות שהוא ימתן את זה הלילה אבל אני לא חושב שהוא הולך לוותר על זה..
אני מסכים אי אפשר לעשות דאבל טים קבוע על קוואי אלא טראפים מתוזמנים הוא זריז מאוד הוא מנהל משחק טוב הוא לא הולך ראש בקיר ומוסר לחבריו, מול מילווקי הוא קיבל הרבה דאבל וטריפל טים בצבע וזה נגמר בזריקות פנויות גם מול פילי במשחק 5 השאבל טים הקבוע נגמר עליו באסון.
עידו אתה כנראה לא מבין את משמעות השורש ונגזרותיה של נ.ג.ר , כשאנו מדברים על נגר אנחנו מדברים על חוסר יכולת קליעה לא על חוכמת משחק, אני חושב שלוני שחקן חכם מאוד פשוט הוא לא נולד עם מספיק כישרון לNBA. גם טוני אלן נגר והיה אחד השחקנים החכמים בליגה, גם דריימונד גרין וראגון רונדו נגרים ועדיין יש להם חוכמת משחק מדהימה
הוא מבין ברוך הוא סתם אוהב להתגרות 😎
יהיה מלחת עולם היום. אני בעד טורונטו כי אני רוצה סדרה
תודה רועי.
מה שהיה מעניין לראות, מבחינתי, בהתקפה של טורנטו שהם השתמשו בגישה שונה מהרבה קבוצות חזקות אחרות שהתמודדו מול ג"ס כמו יוסטון וקליבלנד – בניגוד אליהן טורנטו לא תקפו בכפייתיות את ההגנה של סטף על מנת להוציא ממנו עבירות בכל שלב (הם עשו את זה אם ראו הזדמנות אבל לא בכל מחיר). יוסטון (וקליבלנד) היו מבצעות חסימות למכביר עד שהארדן/לברון היו מקבלים את קרי ואז מנסים לקחת אותו לסל, זה היה יעיל בחלק מהמקרים אבל גם בא על חשבון השטף של ההתקפה. במשחק הראשון היה נראה שטורנטו הולכים על מה שההגנה של ג"ס נתנה להם וזה הצליח – כמעט כל הרול פליירס שלהם נכנסו טוב למשחק על ידי קליעת נק' עוד ברבע הראשון.
זה עוד יותר מעניין לאור הפציעה של דוראנט וצמצום האפשרויות ההתקפיות (יחסית) של ג"ס כרגע במידה וקרי אכן יסתבך בבעיית עבירות..
בעניין הזה חייב להודות שאני לא בטוח מה הפתרון הנכון לאורך זמן מכיוון שלא בטוח שהם יקלעו כמו שקלעו במשחק הראשון (במיוחד בהתחלה מה שנתן להם המון בטחון), אבל יהיה מעניין לעקוב.
יאללה טורנטו!
נקודה חשובה שגם מנחם הזכיר.
אם סטף וקליי ישחקו 40 או 42 דקות ולא 38 זה יכול להיות ההבדל בין הפסד לניצחון
טורנטו זרקו לגמרי מול אוויר. ההגנה היחידה שפילי עשתה הייתה תפילה קבוצתית בקמרונית שאמביד היה הכומר הראשי. פילי עשו את ההגנה הכי חכמה גם נתנו לזרוק וגם לא עשו דאבל טים על קאווי. סטיב קר חייב לראות קלטות של ברט בראון וללמוד.
גדול!
.
רק שתדע –
אני הולך לצטט את התגובה הנ"ל ללא הרף –
"סטיב קר חייב לראות קלטות של ברט בראון וללמוד."
"פילי עשו את ההגנה הכי חכמה גם נתנו לזרוק וגם לא עשו דאבל טים על קאווי."
גיא שמעת על שרה גיבורת תני לי שלקחה מתנות במחתרת?
🙂
שכחתי לכתוב לך שהקבב הרומני שלך זכה לציונים מפליגים ביום העצמאות (למרות שלא הקפדתי על בשר השפונדרה כמו שצריך)
אני שמח שלא פגמתי במוניטין של המטבח הרומני…
אתה מבין שזה בציניות?😎
תודה על אחלה פריוויו רועי.
משחק 2 היום הוא משחק 7 ל-2 הקבוצות.
הקבוצה שתנצח היום, תנצח את הסדרה.
ליבי עם גולדן סטייט,
הראש אומר טורנטו מנצחת ב-4 היום.
לדעתי, ובניגוד לפרשנים, טורונטו לוקחת גם היום ובערך באותה השיטה בה לקחו במשחק הקודם. אולי קוואי יתן אפילו יותר נקודות.
פרוויו משובח
צילה של הדראנטולה מסתיר את השמש במפרץ….
🙂
פריוויו מצויין כרגיל רועי. מחזיק אצבעות לצפונים.
פריוויו כמו שפריוויו צריך להיות!
פריוויו מצוין
2-0 לטורונטו
סטף נתן משחק מעולה ואפילו יותר – מי שמסתכל על האחוזים חוטא לאמת – לא הייתה לו זריקה אחת פנויה! הכל היה אחרי תנועה עם שומרים קטנים וחזקים בתוך הבגדים, עם דאבל טים לפעמים בפיק אנד רול ועם המון עזרה מצד גאסול, שעשה עליו פאולים שלא נשרקו. בנוסף – הוא שיחק לבד(!) עם קצת עזרה מקליי ועוד כמה פוקסים מהספסל, ובנוסף התקיפו אותו לא מעט כשהיה בהגנה. כל סל שלו הלך קשה, הוא גרם לזה להיראות קל כי הוא גאון. הסטטיסטיקה זה כזה בלוף – חייבים תמיד לשפוט על פי צפיה.
לא היתה לו זריקה אחת פנויה….
אני יכול להביא לך כמה דוגמאות.
אתה לא חושב שהוא נתן משחק ענק?
משחק טוב, לא ענק (בסטנדרטים שלו ,כן?)
לא ענק – מעולה (מתי תהיה כאן אפשרות לערוך? כל תגובה כאן זה לכל החיים…)
חחח. תהיה חבר צוות ותקבל פריוולגיות…
אם אהיה חבר צוות – ייפתח עוד אתר – low post או משהו כזה…
א. בטח שהיו לו מבטים פנויים. 2 מ-4 השלשות שלו הגיעו אחרי רב' התקפה, מה שנתן לו מבט פנוי שמול ההגנה המסודרת של טורונטו הוא התקשה להשיג.
.
ב. זה לא משנה את הסיפא –
גם לדעתי היה לו משחק טוב מאוד. הפלוטר שלו הפך לכלי נשק מפחיד.
צודקים, היו זריקה או שתיים מריב התקפה, עדיין עבד קשה מאוד על כל השאר, כמעט כל שחקן אחר היה קולע זריקות במגוון כזה ובדרגת קושי כזו באחוזים איומים, עזבו – שחקן אחר לא היה זורק חצי מהזריקות. סטף שיחק לבד
הוא היה טוב מאוד ,אבל טורנטו לקחו לו תשלשות לגמרי הוא גמר תרבע הראשון 3 משש ובשאר המשחק הצליח לזרוק רק עוד 3 שלשות . אצלו יותר מכל אחד אחר חשוב איך הוא עושה תנק 34 נק בחדירות ועונשין זה טוב ונחמד אבל שהוא עושה 34 נק אם 7 שלשות שחלקן משתי מטר אחרי השלוש זה שובר תיריבה מנטלית ויוצר ריצות ופותח אופציות לשאר הקבוצה דרך אגב הריצה היחידה של הלוחמים במשחק הייתה 8 אפס אם שתי שלשות ברבע הראשון
לא כל כך מסכים איתך. קרי יכול היה לזרוק מבחוץ אבל העדיף לחדור לסל. הווריורס נתקעים לא מעט כשהוא מתפשר רק על השלשות.
הבעיה הייתה שגודלן סטייט כמעט ולא הריצה את פיקאנדרול עם גרין שפותח את ההגנה, פיקאנדרול עם הסנטר לא עובד באותה יעילות והרבה יותר פשוט לעצור אותו, אין לו את אותה קבלת החלטות של גרין ואיטיות של זה גרמה לדאבל טים על קרי עם גאסול שנגמר באיבוד קל בגלל הידיים הארוכות של גאסול שחסם אפשרויות זריקה או מסירה.
קרי היה במשחק טוב שלו.
אחלה פריוויו
אחלה פריוויו, תודה רבה
תודה על הפריוויו
נראה שנכון יותר היה לכתוב בכותרת 'הלילה' ב-3
אני שם את הכסף שלי על טורונטו במשחק הזה אבל אני כל כל לא אובייקטיבי בפלייאוף הזה שלא הייתי באמת שם את הכסף על זה.
אני ממש מחכה שהשנה הזאת תיגמר, דוראנט יעזוב ונחזור לימים שלפני האימפריה המוזהבת…
איזה ימים הם היו בדיוק?
כמו הימים לפני ביבי..
אני לא אובייקטיבי אבל מרגיש שהיום לא יילך לקרי. מידי פעם מתגנב לו איזה משחק של 4 מ-18 או 5 מ-21 כזה. אם אכן הוא לא יהיה מפוקס היום אז טורונטו תעלה ל2-0 קל יחסית.
איבדת אותי ב'לגולדן סטייט לא היה משחק רע'..
היה להם משחק נורא.
כמו שכתבתי כל כך הרבה פעמים: פלייאוף לוקחים עם ההגנה.
אם הווריירס יעצרו את הראפטורס על פחות מ105 נק' הם ינצחו.
Remember my words
אה, הלילה זה מאוד קל-
ניגוב קליל של הווריורס, איפשהו באזור ה-25+ כבר מהרבע השני וצפונה ו-1:1 בסדרה. מעולם לא הייתי כל כך בטוח כמו הפעם.
מי יקלע (וכמה) עבור הווריירס?
אז ככה
קרי = 43
קליי = 37
איגי = 21
לוני = 18
בוגי = 14
דונקי = 12
==
ועוד כמה של שאר הספסל
==
סה"כ = ניצחון ב 6 נקודות
==
זו תחזית הסוס
בקיצור = 145 נקודות לפחות.. אחרי 2 הארכות
==
🙂
בחייך……….
איבדת אותי עם לוני.. ואיגי… ובוגי…
ץרה פעם שעשו דאבל טים על קרי?
סוויפ
פריוויו אדיר. זה של הלוחמים היום
גולדן נראו כל כך חלודים ולא מתואמים במשחק הראשון שזה יקח להם יותר ממשחק אחד לחזור לעצמם
המשחק בטורונטו, קוואי וסיאקם ביחד יקלעו לפחות כמו הסכום שלהם במשחק הראשון
איגי וקאזינס גבוליים מבחינת בריאות
אני הולך על 2-0, וזה תלוי בקרי אם זה יהיה יחסית קרוב או לא
GAME 2
http://buffstreamz.com/watch/nba/warriors-vs-raptors.php
קישור נוסף:
http://ripple.is/nba/10898-golden-state-warriors-toronto-raptors-2
תודה סמיילי
תודה סמיילי
איזה הצגה פי פי
המרווחים הגדולים בין משחק למשחק בפיינלס,
זה בשביל לעזור לעכברי ה-NBA עם תסמיני הגמילה שיתחילו ברגע שהעונה תסתיים???
.
לפנות בוקר טוב, וחג פיינלס שמח.
(יאללה, שיתחיל כבר!)
לגמרי תסמיני גמילה. היום התחלחלתי לגבי המחשבה מה הולך להיות אחרי שהסדרה הזו נגמרת? אוקי איפה דורנט קוואי וקיירי יחתמו – אוקי זה רק כמה שכטות שאמורות להספיק לאיזה חמישה חודשים?! איך ממשיכים מכאן צדוק?
הקנדים הרימו פה הפקה
לאומניות זה אחד הרעיונות הכי דפוקים,ורעים שהומצאו על ידי בני אדם,
פשוט נורא וחולני,
אבל הצגה יפה
טורונטו – גולדן
http://buffstreamz.com/watch/nba/warriors-vs-raptors.php
כל עוד דוראנט נשאר בחוץ,אני בעד שתי הקבוצות לניצחון,
אם השנורקל חוזר,גוווווו קנדה
לגיא אני דווקא בעד מרווח גדול כמה שאפשר בין המשחקים, מאפשר להתכונן לכל משחק (להשלים שעות) ולקרוא כתבות רכילות וצבע כאלה של מנחם שמעבירות את עונת המלפפונים בסבבה. האינטנסיביות של הסיבובים הראשונים קשה לנו בגילנו
רואים שקאזינס מתרגש מההופעה בגמר .. הוא בכיוון הטוב לתרום חייב עם הדברים הקטנים.. בינתיים קוואי נכנס היטב למשחק..
שתי הקבוצות התחילו מבולגן
וואו וואו איזו הגנה
איך קאזינס יכול להתלונן על פאול כזה ברור?
קליי בטירוף
נראה כמו היום של תומפסון
היכולת של תומפסון להעלות לזריקה מכל מקום היא מדהימה
קליי חושב שזה משחק 6¿
איזה שחרור זריקה נעים לעין ויפהייפה יש לתומפסון, אחד מהשחקנים הטובים ב-NBA
פתיחה מדהימה של קליי וממש גרועה של הראפטורס שלא מצליחים לקנות סל וכבר מאפשרים ריבאונדים בהתקפה לווריורס.
וואי וואי איזו שלישייה היום… בראדרס, פוסטר והפדופיל מ'אושר'. יהיה שמייח
מי זה הפדופיל מ'אושר'?
במשחקים הפיזיים והפחות מסודרים האלו לרוב קארי מתקשה למצוא עצמו. מקווה שיתעשת בהמשך.
קליי נפלא בינתיים.
קליי השחקן המסוכן ביותר ב-NBA
שינוי בהגנה של גולדן סטייט, בלי דאבל טים על קאווי במקום זה קאזינס דוחף קדימה וחוזר
משחק קודם כל פיק אנד רול של קאווי נגמר בזריקות חופשיות של שחקן אחר של טורונטו והפעם קאווי זורק הכל לבד
– הגנות ברמה גבוהה מאוד
– טורונטו מצליחים להגיע לזריקות טובות
-תומפסון באחד בימים הטובים
– קאזינס מתקשה לדעתי לעמוד בקצב
וואוו איזה כיף לקום ב0300
תומפסון בא במוד משחק 6 מול אוק'.
המציל הקבוע בשעת צרה, איש המאני טיים המיתולוגי.
נראה לי כמו היום של תומפסון.
אני לא מבין למה לוני שהיה מדהים בשתי בסדרות האחרונות לא מקבל קרדיט או דקות משמעותיות מול טורונטו. די כבר עם קאזינס. לוני דינמי וcrushes the boards
אני לא מבין את קוואי עם הזריקות מ-3 שלו. הוא קלעי ממוצע במקרה הטוב, אז למה להשליך לבנים? ישנם בקבוצה קלעי 3 טובים ממנו. זה החלק הלא חזק שלו
דוריס חופרת,איזה מרשעת,
היא צריכה קצת אהבה
אני בגמילה, רואה שידור של טורונטו, יש את הג'ינג'ית עם הקול של הגבר, הכל עדיף על קונגו הקטיפה
תן את הלינק שלך אשך,בחייאת זומזום,
תציל אותי מדוריס,תהפוך לחסיד האומות
http://buffstreamz.com/watch/nba/warriors-vs-raptors-2.php
תסמיני הגמילה, האוזניים מפסיקות לדמם
מרסי מעומק נשמתי הסובלת
מישהי שתאהב אותי כמו שקייל לאורי אוהב לסחוט תוקף
חובבת bdsm
לאורי הבריא ממחלת דה פלוצן,האמת מפתיע לטובה
קיבל אנטי-ונום ישר לטוסיק, דני גרין הסליק במזוודה מהפלח
אולי יתכבדו לעשות חסימות לקארי חס וחלילה
איך לעזעזל זו עבירה של לוני?
שוב שיפוט ביתי היום
בראדרס, פוסטר והפדופיל מ'אושר'. השלישייה הגדולה
מי זה הפדופיל מ'אושר'?
מהסרט, השופט השלישי.
התחלת?
עזוב אין לי כוח אפילו להוכיח שאתה טועה. פשוט אדלג באלגנטיות על היללות שלך
לא מחפש את האישור שלך
יכול להמשיך ולא לענות תודה.
בראד ליף!
גם היום של לאורי?
זה חייב להיות and 1
דאנק של סיאקם תומפסון מוציא את הכדור מהסל
קליי בטירוף, השופטים מפספסים (פאול של לאורי, תוקף של קאוואי)
טייק א וופר אפ יור קוקר,
ראב ראבק הפרסומות
חחחחחח
הקנדים נותנים פייט,יפה
אם גולדן זוכים,דריימונד יקבל קרוב למקס
כשגרין רץ ובונה מומנטום אי אפשר לעצור אותו. לכן חייבים לעצור אותו הרבה לפני כן, מיד כשהוא עובר את החצי.
יופי גרין. תשתלט על המשחק.
גרין העביר הילוך
בינתיים פסקוואלה לא מראה את האיכות של המשחק הקודם.
קליי חייב לשמור על עצמו טוב יותר מעבירות. משחקים פיזיים כאלו תמיד קארי יהיה פחות טוב והם חייבים מקליי 30 נק' במצבים האלו. במינימום. הוא בלתי-שמיר
איזה פאולים מטומטמים של טורונטו. הנה, 4 נק' בחינם
גרין מדהים. הפסיק להיות הבכיין המתלהם לחלוטין. ייקח זמן עוד לכולם להטמיע את זה פשוט עשה סוויטש.
חכה, זה יעלה לו עוד מעט
הכינוי של סיאקם חייב להיות החרגול
גדול
וואו דריימונד מדהים היום
מה קורה שם עם קרי והעיניים שלו לא הבנתי ?
המשחק והעלייה של ואן ליט מזכירה את זאת שח גי גי בראיה ב 2011 או דראגיץ נגד הלייקרס בפלייאוף 2010 במדי הסאנס..
סל יפה של וואן דר שליכט
עבירות זולות של טורונטו
חחח.. איפה הליצן הזה שאמר שיש שיפוט ביתי?
גולדן סטייט עושים את כל הנקודות מהעונשין 😄
לא פה בשביל הירידות האישיות שלך
תודה!
מתנצל..
התלהמות בוקר קלה
חחח
האמת שלא כל אוהדי ג״ס בכיינים, זה כמה שאוהבים להתלונן על השיפוט
טורונטעשו עתה 4 פאולים טפשיים. 8 נק' במתנה
יואו קרי כמעט הכניס את זה
הזוי שהוא פגע בסל בכלל
משחק המחשב NBA 89 כל זריקה במגרש פוגעת בסל לפחות
בול
הנה גם דונקי יודע לסחוט עבירות.
לברוך ושימון, דריי הוא אולסטאר אמיתי ומגיע לו מה שידרוש.
בהחלט
רבע בסימן "איפה קארי?"
הרגיש הגנה ומשחק רע קצב של 80 אבל בסוף שתיהן בקצב מעל 100.
גרין 9… 5…3… מרשים. עוד טריפל דאבל בתנור.
רביעי ברצף?
אולי ירצה לתת פייט לראס שבדרך ל ביג O?
קרי ירד לחדר הלבשה, מה קרה?
משחק פצוע?
הגנה מושלמת על קרי פשוט תענוג לעיניים
עזבו את האחוזים (0 מ-3), ממש לא נותנים לו להגיע לזריקה
טורונטו במשחק חלש בינתיים ולגולדן סטייט אין מספיק התקפה.
בינתיים זה נראה כמו משחק שטורונטו יקחו.
מישהו מבין מה הסיפור עם קרי?
העיניים
קצב של מאה. הנצחון יילך לראשונה מעל 96. משחק משחק מהנה ביותר
תגובה 35
תנסו מזרון 100% קנדי,משנה להם את החיים…….
אולי גם לך,איזה ריקבון
איפה נורמן פ\ל? שחקן מצויין, ארוך. הוא על הספסל מוכן לשחק ונרס לא מכניס אותו משום מה כבר משחק שני
למה? הוא שיחק בסוף הרבע איזה 2-3 דקות
הוא על המגרש
וואו סיקם החרגול
קאזינס פשוט תוקע ההתקפה
הם לא מבודדים אותו ולא נותנים לו כדור בעונשין שירכז את המשחק שני הדברים שבהם קאזינס הכי טוב
שוב קר פתח עם החמישייה האיומה הזאת. הם לא לומדים שם צוות האימון של הווריירס..
רבע 2 ורבע 4, בנוהל, חמישייה שמחרבת כל נסיון לייצר כדורסל ראוי
אני חושב שאין לו ברירה, במיוחד שקרי לא נמצא והשחקנים האחרים צריכים קצת מנוחה
ברירה?
תמיד להשאיר שניים לפחות מקרי/גרין/תומפסון/איגי על המגרש. תמיד.
קרי בחדר הלבשה, גרין שיחק רבע שלם, קליי על המגרש ואיגי סוחב פציעה והוא כבר לא בימיו הגדולים
קר חייב למצוא מנוחה לשחקנים המובילים שלו ולתת דקות למחליפים, בתקווה שמישהו מהם יכנס למשחק ואפשר יהיה לקבל ממנו תפוקה – לא ממש הלך עד עכשיו
קזינס או עצלן או טיפש. לא עושה תנועה בכלל
טיפש,בוודאות
הייתי אומר חלוד
אולי חלול?
טורונטו חייבים להיות יותר מרוכזים.
גולדן כבר עם 13 זריקות עונשין מול 5 שלהם בגלל עבירות טיפשיות.
.
בינתיים זה נראה כמו קליי vs. העולם.
קליי וגרין התכוונת
קודם דון פסקוואלה ואחרי זה שלשה של וואן דר שליכט, האם המחליפים של רונטו יעשו את ההבדל?
חד משמעית!
מסתבר שעיישה נתניהו זימנה את סטף לשיחת הבהרה, עשה לייק לאיזה דוגמנית באינסטוש, כך מוסר ווג'
אשף יה תמים מקומי, ואיזה טוחעעעס…
הזוי אין הקומישינר שולט בהכל.
איימו על דרייק להירגע והוא יושב כמו ילד טוב
גם הפעם קוואי לינארד אפס בהתקפה, וזה ללא כל דאבל-טים עליו
לחלוטין
סיאקם מאוד מאוד מרשים ודומיננטי
מתאזן עם סטף
קאזינס בשחייה צורנית, על יבש
חחחחח
לאשך,
עכשיו אני קולט את הג'ינג'ית,
מנותחת מפה עד לשם+ איפור בכמות של סלילת כביש
סה"כ לא נורא,עדיף על דוריס "חונקת החשק"
שמעת את הקול של רפי גינת?
ייפ,אחרי דוריס ,נסבול בשקט,עם חיוך
החונקת היא הצוררת הגדולה בהיסטוריה, רצחה ככ הרבה צאצאים שלא נולדו, הרגה את המוג'ו
מביש המשחק של הווריירס.
משהו לא בסדר עם סטפן. הוא לא מרגיש טוב, או משהו בעיניים שלו.
לא מבין איך קאזינס על המגרש
איטי פחד וחור בהגנה, טורונטו מחטיאים זריקות חופשיות אחרת זה היה כבר 10…
כשלא הולך לקארי הוא מוציא את כרטיס "החולה"
תגובה מביכה.
ואנ שטיק גווווו בייבי
שימו לב כמה שמים לב לשופטים, יחסית למשחק הקודם.
זה ההבדל. וסילבר קובע את הצוותים.
לא חושב שהוא קובע.
יש וועדה משבצת והוא לא חלק ממנה לדעתי הענייה.
לא משנה איך תגמר העונה הזו… רוב הספסל של הווריורס צריך לעוף.
איזה ספסל? יש להם שחקני ג'י ליג שקדמו מפאת חסרון הלוחמים
בגלל הכסףשל החוזים על השחקנים המובילים הם עושים השלמות בחוזי מינימום. אין להם ממש ברירה
איזה עבירות טיפשיות של טורונטו, הם ישלמו ביוקר ברבע האחרון.
מתחיל להרגיש שהמשחק גמור
משהו באמת לא בסדר עם קרי
שימי ריגר מספר בדיחה על להיות אבא של קאווי מבלי לדעת את הסיפור על אבא שלו
מחליפי הווריורס ממשיכים לשבור שיאי עליבות
לאורי זה מטומטם עם קבלות
גם המסירה של קרי לא מדויקת כרגיל
הראפטורס בונים לעצמם יתרון קטן. במשחק הקודם זה עבד להם שהווריורס לא הצליחו לחזור
בראדרס' מרחם על בוגי ונותן לו לשים סל מהקו
צ'ארג' ברור של קאסזינס.
העבירות הטפשיות של הראפטורס משאירות את הווריורס במשחק
צוות השיפוט הידוע לשמצה מצדיק את המוניטין
סילבר שלח הודעה לשופטים "תצילו את הבייבי שלי"
מחסלים את המשחק
קוואי כל כך חלש בהתקפה..
חחח.. גדול. אנד וואן
הצוות הקודם היה ככ טוב, פשוט תענוג, שכחתי שיש שופטים בכלל
קוואי הכי חלש בטורונטו היום……
שימו לב שלקוואי אין כניסה לסל. הוא כה איטי ולא יודע מה לעשות. גיליתי זאת לפני 3-4 משחקים. הוא גם משדר כל צעד שהוא עושה
נכון עקרונית אבל הוא מחפה על זה עם המון כוח
הוא מעדיף את הזריקה מחצי מרחק ברוב הפעמים
קוואי בכלל לא במשחק, גם מגרבצקו לא בעניינים
שייזהר לא לחתוך פלפל חריף בידיים חשופות, הטבח שלנו בצבא פעם עשה את הטעות, גירבץ ונענש
וויי וויי
הראפטורס מצויינים בדקות האחרונות. גומרים את המשחק
בזה הוא טוב. להתחמק ולמצוא מקום
גולדן סטייט מתגעגעים לדוראנט
תומפסון חושך בהגנה, השחקן שלו כל הזמן מקבל מסלול נחיתה לסל
גרבנקו על המגרש. הרכב המוות
יענו הורג את הלוחמים
ירביצקו
ג'רבקו
שחקן חילוש
דיברו על הפיק אנד רול של הווריורס. עד עכשיו ראיתי אחד (בקושי היה פיק אנד רול) של דריימונד וסטפן
קאזינס בתפקיד סופוקליס שחורציאניטיס – נכנס לכמה דקות, קולע המון, עושה המון עבירות, מתעייף, ויוצא לנוח.
בוגי בתפקיד שהוא לא רגיל אליו
קשה להאמין שזו האלופה המכהנת.. ניהול משחק של צוות האימון מזעזע ('קבעון החמישייה ההזוייה של פתיחת רבע 2'), שחקני הספסל מביישים את המועדון (בדגש על קוק, ג'רבקו, ליבינגסטון ולוני), והשחקנים המובילים (קרי, גרין ות'ומפסון) לא מראים מנהיגות.
מאיפה תגיע הישועה? לא נראה באופק..
טורונטו שולטים בכל אספקט של המשחק ואני חייב לציין שהם ממש לא מרשימים עד עכשיו
אמת
אני רואה תגובות "קוואי לא במשחק" .
כן,הוא אולי לא מורגש התקפית אבל הוא עסוק מאוד בהגנה,תסתכלו גם על הצד האחר במשחק ולא רק כדור בסל.
חוץ מזה שביום שקט התקפית הוא באזור ה14 נקודות
צוות הופס מחפש כותרות אחי.
סילבר ליד אובאמר. תחרות האוזניים הגדולות. דמבו מאחוריך….
🙂
מה הם עושים לעזאזל… תרגילים לשחרר את ג'רבקו לשלשה מהפינה פעם אחר פעם?…
איזה יופי, אובמבה והאזניון עם המשקפיים והחליפה הנוראה.
הקומישנר נראה רע וחייב סטייליסט שיעבוד על הביגוד שלו.
גם על התסרוקת
והיחס בין הגולגולת לשאר הגוף.
ולא תהיה רוח, שלא יתעופף עם האוזניים שלו….
אולי קצת פלסטיקה?
אולי פלסטלינה?
פילד גול ראשון לסטף
איגי נכנס.. 2 אס' מהירים שלו קצת דינמיות בהתקפה. ושוב נפצע. אין מזל.
הבעיה הגדולה של גולדן זה שהם איבדו את הביטחון העצמי, קרי לא זורק את הפלוטר הרגיל שלו אלא מחפש למסור, איגודלה פנוי לשלוש מוסר לג'רבקו.
הם צל של האלופה שאנחנו מכירים
רזי, הקומיסיונר חי בשנות ה60 של המאה שעברה
יותר גרוע מהפלח….
הבעיה של גולדן זה שטורונטו יודעים שהם טובים יותר, כמו שמנחם אמר
קאוואי מקבל כבוד
נהיה פלופר הקוואי
בעיקר למד מלברון לדחוף בכניסה לסל
אפשר להחליף את השופט הזה במחצית? הוא עייף
היה פעם מקרה של החלפת שופט?
ברח לגרין
כל הנקודות של קוואי (מלבד 2 תחת הסל) מהקו
לא היום שלו אבל החברה מגבים אותו.
כל הקשקושים על 'קוואי חלש', 'לא בעניינים'.. עצם הנוכחות שלו גורמת לאחרים להיות פנויים ולבלוט. תוציאו אותו ומה נשאר?
מה פנויים? אין עליו דאבל טים בכלל
השופטים מתסכלים את כולם ללא העדפת גזע, מדים ומין
כנראה שסטף לא כזה חולה
קשה להאמין שגולדן תיקח את המשחק,
כל כך הרבה שחקנים או חסרים או לא מתפקדים
1+
איזו טעות של גרין במסירה הזו. במקום מומנטום לווריורס, מומנטום אדר עכשיו לראפטורס
ברוך הבא קארי
כל כדור 'לא קליי זורק היום זו טעות
בראדרס איש המשחק, תמיד רצה להיות באור הזרקורים בגמר, לא הלך בתור שחקן, אמר נהיה שופט
💯
שיפוט איבד קצת שליטה עם הכמות הבלתי נגמרת הזאת של שריקות בסוף המחצית. נכנסו לסחרור שם שהם מחזירים שריקה על שריקה על שריקה. מזל שיש הפסקה כדי שיתאפסו על עצמם
במשחק הראשון השיפוט היה מאוזן וטוב, היום השיפוט מאוזן ובינוני מינוס. לפחות שומרים על האוזן אבל מצפים עם המשרוקית יותר מדי בשני הצדדים.
לא נותנים לשמור. ישר שורקים לפאול, אפילו שזה נקי. עוד 2 נקודות לקרי מהעונשין.
העבירה על קאווי מתחת לסל שלא היתה
העבירה על סיאקם של גרין שלא הייתה
אתה צודק!
שיפוט גרוע, בטח ובטח שלא ביתי כמו שמיהרת לקבוע ברגע שהראפטורס עלו ליתרון (גולדן עם יותר זריקות עונשין).
טורונטו יצאו פראיירים זאת מחצית של 10 לפחות
💯 אחוז נסיון של הליגה לתת את המשחק לג"ס
קארי התעורר
עבירה שלישית של סיאקם זה מאוד מאוד משמעותי לדעתי.
משחק חלש מאוד של שופט מסויים, מחזיק אצבעות שמחליפים אותו במחצית.
יצאו בהפרש זול במחצית. אין לי מושג איך הם יצליחו בחצי השני
גולדן יצאו בנס מהמחצית הזאת רק בפיגור 5.
רק 5 הפרש??? ככה זה עם השלשות של סטף ותומפסון
האמת,לחברת הטיטולים אין עבודה בגמר הזה,
איפה כל הדה פלוצים של העולם כשצריך אותם,הפס עומד
שמור ללייקר ניישן לעונה הבאה, יהיה ביקוש עצום
שמתי סטוק עצום בצד,כולל דו מיני בלי חלונות לבוסית
הראפטורס לא הצליחו לנצל משחק מבולבל של הווריורס במחצית הזו. פספסו כמה הזדמנויות לברוח ל-10+. בסופו של דבר הווריורס לא ממש במשחק וזה רק מינוס 5, שקארי הגיע בסיום הרבע השני
החדשות הטובות מבחינת הלוחמים האחים פה, סטף עם איזה 12 נק' בארבע-חמש דק' האחרונות של הרבע הגיע.
בצד השני ואן ליט ממשיך להיות נפלא מהספסל.
משחק מחריד של קרי, ושל גולדן סטייט בכללי. ואיכשהו קרי עם 16 במחצית וטורונטו מובילים בחמש. לא ברור.
קרי חזר לחיים בסוף הרבע השני. חוץ מזה תומפסון הרבה מאוד זריקות עונשין ויום קליעה לא מדהים של טורנטו מחזיקים את הלוחמים איכשהו במשחק
לא מבין את הטענות לשיפוט ביתי. הלוחמים הלכו יותר פעמים לקו, לאורי סיאקום ואיבקה עם 3 עבירות – לי אישית זה נראה שהשיפוט נוטה לטובת ג"ס
המופעים בהפסקות פשוט סיוט
קודם מביאים בחור שמסובב מוט ועכשיו בחור שמנסה לדבר מהר
לא ברור? שיפוט מטונף ומחליא לטובת גולדן סטייט.
גועל נפש
איך שראיתי את הצוות להיום ידעתי שאכלנו אותה, כדורסל לא יהיה הדבר המרכזי היום.
כבר סגרתי משחקים השנה בגלל החבר'ה האלה.
שאפחד לא יבכה על שיפוט היה טעויות לשני הצדדים
סל של סיאקם שנפסל
עבירה של לאורי שהייתה צריכה להיות תוקף של בוגי
עבירה של סיאקם שלא הייתה (נקי על הכדור)
זה בקטנה .
בוגי וקארי קיבלו 4 נקודות מהקו בגלל הטעויות האלה והורידו 2 נקודות לקנדים .
תעשה חישוב.
המשחק הכי מוזר שראיתי עד היום.
…
ההפרש רק חמש תומפסון נהדר וקרי חוזר לעצמו.אני אופטימי.
…
נראלי לסטף היה משהו בעיניים
פלייאוף כהלכתו. נקווה למחצית שנייה עם אותה אינטנסיביות, וקצת פחות שריקות לא מחויבות המציאות.
גיא אבל כל המצלמות וכל העיניים האלה , איך הם שורקים כך?
עם 4.1 שניות וכדור של קוואי, הוא נתן אותו לואן-וליט להיכנס ולזרוק. כי הוא יודע מה שאני יודע: אין לו כניסה טובה לסל (זה שואן-וליט פישל זה כבר דבר אחר)
אין לו כניסה לסל
הוא שחקן של זריקות מחצי מרחק
מנחם תספר את זה ליאניס אחרי הפוסטרים שקוואי הדביק לו
קוואי במשחק טוב מאוד למעט הרבה מאוד איבודים. 4 איב' על 2 אסיסטים
טורנטו מלאה בעבירות וזה מה שגולדן הרוויחה מהמחצית הראשונה
סטף נראה מיובש/מותש או משהו כזה שירד לקבל את הטיפול הרפואי
איזה טיפול רפואי הבחור בריא כמו שור
גאסול הזה כזה שחקן פנטסטי. כל פעם יודע לשים את עצמו במקומות הנכונים בהגנה. החטיפה של ואן וליט לגמרי שייכת לקריאת המשחק החכמה שלו.
גם יודע לעשות חסימות מעולות
בינתיים איגודלה לא חוזר
טורנטו עשו עבודה מצויינת סך הכל, אין יותר מדי מה לעשות מול קליי ביום כזה שהוא מתחמם לא משנה כמה שומרים יהיה עליו בכלל, צריכים לאבד טיפה פחות
פשוט לא ייאמן איך לקרי 14 נק'! כמעט הכל בדקותיים-שלוש
16
מה אתה טוען ברוך, שהמשחק מכור?
גם אני ראיתי טעויות שיפוט. ל-2 הצדדים.
השיפוט נוראי לשני הצדדים הלילה עם נטייה לזה של גולדן סטייט,כמות העזרים הטכנולוגיים שחש וכמות הצופים בכלל לא מהווה פאקטור.
שוב שריקות לא מחייבות את המציאות , וסילבר מחכך בידיו ב נראה במקרה של משחק לא צמוד השיפוט יתחיל להיות חד צדדי, באופן חד
"סילבר מחכך בידיו ב נראה במקרה של משחק לא צמוד השיפוט יתחיל להיות חד צדדי, באופן חד" –
הייתי מנסה להסביר, להדגים, לדרוש נימוק מגובה בעובדות.
אבל אם נרטיב, אי אפשר להתווכח. הוא נכתב הרי לפני שהמשחק התחיל.
מסכים שהשיפוט בעייתי לשני הצדדים ואפילו קצת לכיוון ג"ס
מסכים שואן וליט שומר על קרי ושחקן נהדר.
אבל מה שהוא עושה לקרי בתנועה ללא כדור לא חוקי באף ספורט
לתפוס את סטף עם שתי הידיים רחוק מהכדור זה חוקי בגמר
נראה לי זה חוק מלפני חמש שנים
כל המומחים המדברים על הפיק-אנד-רול של הווריורס, שיזכירו לי יותר מאחר שנעשה.
היה פעמיים-שלוש
שקאזינס על המגרש זה לא עובד
גאסול מפוצץ בחסימות עם כל הגודל שלו הוא פצע את איגי השמן הזה😃
זה שתומפסון וסטפן מחליפים ידיים זה יותר מה שעושים ב'שמיניות' מכל דבר אחר. כי אף אחד לא עומד כפיק. הכל נעשה בתנועה. היה – אולי! – פיק אנד רול אחד עם גרין
עוד כמה זמן מתחיל רבע שלישי?
כשאתה רוצה לחסל קבוצה הגנתית אתה מדביק עבירות על ימין ושמאל ברבע הראשון .
זה כזה ברור מה שקורה במשחק הזה .
.
ואני אחד שלא ממש מתלונן על השיפוט בדרך כלל….טוב חוץ ממשחקי אוקי סי 🤗
אגב קארי באמת מזעזע רע היום.. ועדיין בדקות שלו הם +1
סוף סוף נרס ניזכר בנורמן פאול. הוא חייב לתת לו יותר לשחק
דני גרין זה פחדן
איזה שחקן נהדר זה איגודאלה. אי אפשר אף פעם להספיד אותו.
אני לא מאמין שאנחנו מובילים…. הזייה
בוגי מתחיל להראות הרבה הרבה יותר נייד ובטוח בעצמו
כל עוד הוא לא עושה עבירות תוקף
פדני גרין פחדן והססן. מאבד כדורים, לא עושה כלום
אולי אם ייפצעו לגולדן עוד כמה שחקנים הם ינצחו בבלואו אאוט
תוהה מתי סטיב קר ירד לחדר ההלבשה עם כאבי גב. מדהים כמה פציעות הלוחמים סוחבים – זה נראה שהקארמה חזרה עליהם אבל בפעם אחת.
קאזינס מנהל משחק טוב, מוסיף להם עוד יכולת והוא שחקן שאי אפשר להתעלם ממנו, אבל הבעיה זה שאיגודלה קובר את הזריקות החופשיות האלה מהחצי מרחק ומ3 השמיכה קצרה מדי הגנתית וללוחמים אין נקודות חולשה
דני גרין כרגיל לא בעניינים וקוואי משחק נורא ואיום.
הגולדנים הצליחו לעלות ליתרון מהר, טורונטו יצאו מאיפוס אחרי היתרון הדו ספרתי.
סיאקם לא מקבל כדורים והוא השחקן הכי טוב של טורונטו ביחד עם ואן וליט
חובה להכניס את נורמן פאול במקום דני גרין. עכשיו
לאורי האפס הזה
טוב, שתי ההחטאות האלה של קרי… משהו עובר עליו
ילדים, אולי תעזרו לקוואי למצוא את הסל???
קאוואי מחפף בהגנה
החטאות מעצבנות של קארי. היה יכול להפתח פער משמעותי
אין על איגי. כשהוא בריא הוא אחד הגדולים ever
שהלוחמים טובים הם הכי טובים
ריצת 15-0 ב5 דקות. מדהים ומביש מצד טורונטו
14 0 ברבע… וואי וואי וואי. קפאון ברמות של יותם הלפרין.
וויי ווי
ממש רחמנות על קוואי. הוא עם הכדור ולא יודע מה לעשות.
כל הרוח יצאה מהבלון של הרפטורס
טוני בראדרס שופט מכור
ספר את זה לאוהד סלטיקס. האיש פשוט שונא ירוק!
אני חושב שאני יכול לעשות עבודה יותר טובה ממארק ג'קסון בפרשנות טלוויזיה. לא יודע כמה כסף הוא מקבל אבל הוא לא מוסיף לי שום הבנה למשחק ולמה שקורה בו
לגמרי. יושב ומתאר בטריביאליות מה שאנחנו רואים
פח דני גרין
תמיד היה פח אבל שחקן הגנה דיי טוב ולכן הוא משחק.
פח-דני
קרה לרפטורז משהו כזה העונה?
והנה גולדן עם הריצה המפורסמת בשלישי.
לא חושב שטורונטו יכולים לחזור. אין להם תשובה להנעת הכדור של הסטייקים ואין להם את קוואי. מישהו ידליק את לאונרד כי הוא כבוי לגמרי…
וואוו. איזה קונצרט. אם טורונטו חוזרים מזה הם אלופים.
מה שגרין ואיגואדלה עושים בפתיחת המחצית זה פשוט בית ספר להגנה
גולדן פשוט גומרים את טורונטו בהגנה ברבע הזה, הראפטורס כבר הראו בפלייאוף הזה אופי של יציאה ממשברים תוך כדי משחק ,מעניין איך יתמודדו עם דק' המשבר הפעם
0-14……
מזל שיש את הרגעים האלה, להיזכר איזה פח זה טורונטו…. בלון מלא אוויר חם
בדרך לג'נטלמני בסדרה כי הם פח
הכל שם זה פח, זה סוג ב', לאורי עם התחת השמן, דני גרין חוזר לכושר של פנסיונר, גאסול לא פוגע, איבקה לא קיים, אפילו קוואי זה הסופרסטאר הכי סוג ב' מתאמץ מזיע מכריח קליעות בלי טיפה סטייל…. אוהדים סוג ב' קנדה זה סוג ב'….
לטס גו רפטורס! חחחחחח
פח פח פח
היו ונשארו
תרשום תרשום – הג'נטלמני מתחיל עכשיו
זהירות אלופה לפניך
הייחוד של הספלאש כל הדיינסטי.
5 דקות לרוץ כאיילות שלוחות.
אני שונא לומר זאת אבל ישנה מין הרגשה של כאילו הבלוף נתגלה.
כמו שאמרתי,הליגה לא תתן לגמר הזה לברוח בהר מידי.
השופטים קיבלו הוראה מלמעלה- ברגע שטורונטו ינסו לברוח תתחילו להדביק עבירות …
והנה התוצאה ,הגנה רופפת בגלל בעיית עבירות
אולי תנוחי? תורת הקונספירציה זה ביומן האשך.
פשוט שלחו צוות ששורק בלי סוף על כלום.
ידעו שזה יפגע בעיקר בקבוצה שמתבססת על ההגנה.
ריצת 18-0 ואז ואן וליט עם שלשה
עכשיו נראה ממה הראפטורס עשויים
קזינס . זו התשובה. קר שיחק אותה.
ואן וליט היחיד שמחזיק ועוד 4 גמדים
אתה הגמד הראשי קוואי
מה זה המשחק המגעיל הזה של טורונטו? הם זוכרים שזה הפיינלס?
קאוואי לא שומר
קוואי באחד ממשחקיו החלשים ביותר
צוות החיסול מוודא הריגה
בוקר טוב לכולם אז מה הולך מעניין במשחק? איסה ניגורים של הראפס אני רואה. מתגעגעים לעוגיה?
תחשבו תסריט 3 0 לראפס ואז דוראנט חוזר לתת סוויפ יכול להיות נחמד
הווריורס שתו ממיץ הספייס ג'אם של באגס באני במחצית
חחחח
טורונטו הובילה 8 7 באס'. עכשיו 21 11….
המון עבירות תוקף של קאווי והמון צעדים
קליי עושה עבודה מדהימה על קאווי ברבע הזה!!
שימי גדול
Said no one never
קוואי עם מינוס 19, 4 איבודים על 2 אסיסט, 1 מ-5 לשלוש
קוואי הוא אחד השחקנים האיטיים ביותר. ממש לא מסוגל לרוץ ולפתח מהירות. איזו אכזבה!
חחח מנחם. הוא לא צריך
זה הזמן של סטף להתעורר
השריקות של השופטים היסטריות, מלחיץ ממש
זה המערכת מובילאיי
חחחח נכון
כמעט כל הנקודות של קוואי הן מהקו
חח מסכן קוק שכח את המובילאיי קאווי עם צעדים נכנס בו ומקבל זריקות חחח
רביעית של סיאקם
קוק מהספסל קובר שלשות כמו קרי
מרגע שקליי יצא קאווי חסר לראות קצת אור ואת הסל
וכל זה עוד בערב קליעה חלש של סטף
5 מ-15, עם 2 מ-8 לשלוש….
תיכף הוא יפגע והמשחק ייגמר סופית
פאול של מקיני, קרי עושה הארדן
פספסת את היד של סיאקם על הראש של קארי
פאול ברור על קרי סיאקם דחף אותו ושם לו יד על הראש
חזר כמובן
להחזיר את קליי להגנה על קוואי ומייד…. לפני שהם חוזרים
גרין פנטסטי, אבל זו כבר פעם שלישית שמסירה שלו מפספסת מומנטום לווריורס עם סל בצד השני לראפטורס
מקיני לא יכול לשמור אותו.
קוואי יסיים עם 30, כש-26 מהקו…
אם המשחק יגיע להארכה יהיו חסרים לטורונטו 3 שחקנים
קארי עושה בדיוק הארדן. אבל לו מותר
מי פה מלכלך על קאווי המנגב?
האן בי איי ממש מנסה לקדם את קאווי.
הפך את מקיני למגבון לח
הצטרף לשבט האסורים במגע מהודו
בוגוט!
סטפןןןןןן האיום
פיגיון!
מפתיע,אבל גולדן כנראה לוקחים
שום דבר לא גמור קר עכשיו יעלה עם חמישיית הדי ליג ונרס בטח יושיב את קאווי בפתיחת הרבע. טורנטו יכולים לעקוץ המובילאיי של קאווי עובד שעות נוספות
ההגנה של דריי זה משהו מטורף. והשלשה הזאת של קרי זה קילר לא נורמלי.
והפעם אלה טורונטו שצריכים להיות שמחים שרק 8 הפרש
גולדן עם רבע מ-2015 איזה כדורסל מדהים, אבל טורונטו יכולים לחזור. הדבר הכי חשוב לקבוצה:
Don't die on a run
אם קר שוב מתחיל עם חמישיית תחת של מחליפים גך הפער יימחק מהר. שינוחו מחר. חייב להתחיל עם קליי ואיגי לפחות לטובת ההגנה.
הקהל רדום
גם אני. מזל שהמובילאי מעיר אותי מדי פעם.
לוחמים 88:80
שמונה נקודות ואני מכריז אותם
אתה מקדים הפעם
כן. קצב איטי
דריימונד אולסטאר פי מיליון מכל מיני רפי שכל ומרובי סטטיסטיקה כמו ווסטברוק ודומיו
שהאיש מחליט לשחק כדורסל בוא מדהיםם
34-21 ברבע השלישי לווריורס עם הגנה מצויינת.תומפסון וקארי עם 25 ו-23 וגרין מנהל פנטסטי את המשחק. הווריורס במוד אלופה ברבע השלישי.
בראפטורס זה קוואי ו-ונפליט. כל השאר לא במשחק
מפתיע זה שאיכשהו אחרי הרבע הזה טורונטו עוד בחיים .
הרבע הכי טוב שראיתי בפלייאוף הזה מגולדן סטייט.
אם סופרים MVP בכל משחק, אז הערב בינתיים זה קליי בלי ספק בכלל
מחסל את קוואי
קולע מדהים, 10 מ-16, לשלוש 4 מ-5, 5 ריב', 4 אסיסט ורק איבוד אחד
דרגה מעל כל שחקן במגרש
הרוצח השקט
אז עכשיו יש להם את קזינס כסנטר גארד בצבע, וטורונטו לא יודעים מה לעשות.
קר עשה להם טובה שהוציא אותו.
היכולת של גרין למצוא את השחקן החופשי בפיק-נ-רול שלו עם קארי הופכת את המהלך הזה ליעיל ברמות של סטוקטון ומלון
הפיור שוטר היחיד שיש לטורונטו הוא דני גרין. אבל הוא מפחד לזרוק. הוא מחטיא זרירה אחת, וזהו. לא זורק יותר. פיור שוטרס כמו ריי אלן או רג'י מילר, דווקא כשהם מחטיאים, זדה מבעיר להם את המבערים והם ממשיכים לזרוק. דני גרין בדיוק הפוך. ומלבדו רק ואן ןליט קולע שלשות לא רע אבל עוזרים לו להתפנות עם סקרינים
הוא מחטיא כבר שלוש שנים, אפשר להבין אותו
דני גרין לא שייך יותר ל-NBA
יש לו פלייאוף מחריד
הוא במקרה פגע פעם פעמיים משחק קודם אבל זה FAKE
לא קשור למשחק ואין לטורונטו שוטינג גארד
לא דבר חדש והם לא טיפלו בזה
עכשיו גם הבלוף הזה מתגלה
כל הבלופים נפתחים הערב
גרין הקנדי חזר לסורו , פשוט מזעזע
וואו איזה עבירה על קליי לשלוש
אני קצת שוקל לאכול הכובע… קאזינס סבבה לגמריי
פורע את חמשת השקלים שהוא מקבל השנה מהווריורס
שיעלה כבר מנהל משחק
סוף סוף גרין!!!!!!!!!!!!!!!
גרין המלוכלך הרג את תומפסון
וואו קוק
אוי שיט
קליי נפצע
האחרון שמגיע לו
ואני לא אוהד גולדן סטייט…. השחקן הכי קלאס בליגה
וויי וויי וויי
קוק 3 מ-3 מה-3
חחח קווין קוק עושה פט מקאו 🤣🤣🤣🤣🤣
איזה רבע!
רק שהשופטים לא יחרבנו
אני מכריז.
לוחמים .
1:1
תומפסון נפצע
Mr obvious…
למה לא מראים את הפציעה של תומפסון?
מה אתה רוצה שיראו? MRI?
מה קוק נזכר לקלוע פתאום גאד דאמיט
שנה נאחס של פציעות לא האמין
איזה משחק מתפתח פה ברבע הזה.
יש סיכוי ש2 אולסטארים פצועים. גם האולסטאר השלישי לוני נפצע שמעתי מה יעשו בלעדיו?
כם תומפסון נפצע? קר צריך לחשוב על לקנות שוב גופייה וסניקרס. You
חח
הנה גם קליי ירד צולע נראה אם טורנטו מסוגלת לנצח בלי דוראנט וקליי או שהם עושים חרבון יוסטוני
בלי קליי קוואי יחגוג.
אין דאגות. הכרזתי. זה סגור
איש המשחק. בוגי.
גבר, תתעסק בקנגורן. כדורסל אין לך מושג
לא יאמן שדווקא קווין קוק שם את החיצים בלב של טורונטו
מקווה שתומפסון לא נפצע באופן משמעותי
דריימונד גרין צריך שני אסיסטים וריבאונד
אסיסט
7 הפרש, 8 לסוף, קליי בחוץ
עכשיו זה באמת על סטף להביא אותם הביתה
סטף בעזרת גרין ואיגי – זה צריך להספיק
אצל נרס זה חוק: רבע רביעי משוחק 5 דקות ללא קוואי
לוני קליי דוראנט. 60% מהחמישייה הפותחת שלהם רוב הפלייאוף.
שחקני המשנה של גולדן נהדרים בראשות קוק וקאזינס ,
כל מי שעולה היום תורם כולל מקיני ואפילו בוגוט.
חחחח קאסינס שחקן משנה
תומפסון נחת לא טוב אחרי הזריקה מהשלוש.
כמובן שלא היתה עבירה (לא היה מגע בכלל)
וברור שאם אלו היו קרי או קאווי הייתה נשרקת לזכותם
הוא לא נגע בו ,פצע את עצמו
נראה כאילו קליי סובב קרסול
יותר כמו מתיחה
בינתיים בוגי נתן מעל ומעבר לשחקן במשכורת מינימום
טורנטו בהזדמנות שלא תחזור בחיים בלי דוראנט ובלי קליי. אם הם לא ינצחו את זה….
כל הכבוד לגולדן, משחק הירואי.
מוריד את הכובע בפני קאזינס וגם אוכל אותו.
הנעת כדור וחסימות מצויינות של הווריורס. להגנה של הרפאטורס אין תשובה. הווריורס כל פעם מוצאים את השחקן הפנוי
איך זה לא עבירת תוקף?
איגי קליי קאזינס וגרין מעל 5 ברב' ואס'. סופר מרשים.
איזו מכה בביצים זה אם טורונטו מפסידים
משחק בית יתרון 0-1 דוראנט בחוץ קליי נפצע לוני נפצע
אפילו סטף בערב קליעה חלש
פה נבחנים שחקנים גדולים
אין מחר
ואין עונה הבאה
אין קליי… קוואי יוציא פאול מתי שבא לו.
קוואי טוב בעיקר בגארבג/. שוב ושוב.וככה מצטברות נקודות
איזה גארבג'?!?! עדיין יש משחק
אני מת על קוואי אבל בדומה ליאניס ולכוכבים הוא מקבל שיפוט משלו, המרפק החדה ביד שמאל לגרין והוד מקנח בעבירה
100+
קוואי כמו איזה גנגסטה – מוריד את גרין ובוגוט לרצפה, שם סל, ואפילו לא ממצמץ… חחחח
תאר לעצמך שהיו נותנים לבוגי לתת מרפקים
קאזינס, לצערו, מסומן כבר שנים ע"י השופטים בגלל ימיו בקינגס
למד מהקטנים ביותר
הרבע ה 3 גמר את המשחק
האמ וי פי של הליגה האוסטרלית אין לטורונטו סיכוי.
ג״ס מדהימים, איזה כדורסל
הפציעה של תומפסון אינה חמורה. ראיתי אותו מנסה לרוץ ליד חדר ההלבשה. לא יודע אם גם אתם ראיתם
טיקי טקה!
גולדן מראים אלופה מהי, ובסטייל, בלי בידודים
ה-MVP של ה-NBL בשירות הווריורס
מדהים….
גולדן עולה ל-12 ברביעי
קליי בחוץ
וסטף בלי סל כבר מאז 2 דקות לסוף השלישי
אף סל של סטף ברביעי והם בדרך לנצחון משכנע!!
יש לי רושם שקוואי יסיים עם 30 נק', כמעט הכל בגארבג'
אין מה לעשות טורנטו לא מצליחה לבצע מהמחצית שום עצירה בהגנה,20 או 21 אסיסטים על איבוד אחוזים מדהימים של גולדן סטייט, ניצול כל מיסמאצ, לפעמים צריך להוריד את הכוכע
בלי דוראנט, בלי לוני שנפצע, קליי גם מדדה החוצה והמכונה עובדת . מחצית מהמרשימות שראיתי מצד גולדן סטייט .
קאזינס נותן מחצית שנייה נהדרת, ומה שעוד יותר מפתיע שהוא גם אחלה מבחינה הגנתית
מנחם מראה תסמינים של הייטר,ללכת להבדק מהר !
אל תדאג, מנחם משנה את דעתו יותר מהר מכמות נקודות בריצה של הווריורס
אני אשמח אם השופטים ישרקו את אותה כמות עבירות לשני הצדדים מעכשיו
מטורף – 33-15 באסיסטים לטובת הווריורס
היה 8 7 לטורונטו בשלב מסוים.
לקוואי 21-. כמו לאורי. הגרועים על הפארקט. איזה הייטר< עובדה!
כשאתה רושם שכל הנקודות שלו בגארבג' זה טיפה לא מציאותי
תענוג גמר בלי שיקוצים, כל ריצה של כל צד אני בעדם
בל בלי דקה היום אחרי שפתח משחק קודם
אגיד שוב מרוב שזה מרשים.
4 שחקנים שונים מעל 5 באס' ורב' בגולדן.
קליי איגי דקיי וקאזינס.
קוואי מנפח סטטיסטיקה
ה-31 נקודות הכי משקרות
עם הפלוס-מינוס הכי גרוע במגרש, מינוס 21 (!)
2 מ-8 לשלוש
4 איבודים ורק 2 אסיסטים, למי שחשב שיש לו את המוג'ו של לברון. הוא לא יודע למסור בדאבל טים
מזל שיש לו 13 מ-13 מהעונשין כדי שזה ייראה סביר
קוואי ב-2 משחקי פינאלס 2019: חלש
גולדן בלי דוראנט בלי תומפסון בלי איגי
עם קוק ובוגוט ומובילים
טוב הבנתי לאן המשחק הזה הולך עכשיו
סקוט פוסטר לא צריך לשפוט יותר משחק בחייו , נהפוך את זה לצמוד עובר בראשם של השופטים.
איפה היה פאול של קארי? מה אתם צוחקים עליי?
לא יודע איפה היתה פה עבירה של קארי
והכי גרוע. השופטים בודקים עכשיו בוידאו ורואים שהם יצאו מפגרים
ואז זה מגיע: שופט אחד שופט לעבירה ושופט שני מנסה להחזיר שריקה עם כדור ביניים… אוי וואי
2 זריקות ופוזשיון!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואן ליט יוצא להתקפות יחיד
דאגר אחד של סטף יסגור משחק
וישכחו לו ערב קליעה לא טוב ורבע רביעי של כלום ושום דבר
Hamstring קליי. חרא.
דווקא המסטרינג יכול להיות פחות נורא. איגודאלה חזר מהר, והוא משחק נפלא הלילה.
פציעה שמזכירה את זו של לברון. הניחוש שלי? מתיחה של אחד ממקרבי הירך (המתוויכים בעברית, המפשעה בעממית, adductors באנגלית).
לאורי בחוץ, 44 דקות מאוחר מדי
ואן וליט גבר על, אבל כל סל של טורונטו קשה כמו הרכבת קואליציה, בניגוד לגולדן המרחפים
והנה לאורי משחק לידיים של השופטים ויוצא בשש החוצה
לאורי הוא אחד השחקנים הטפשים בליגה
בשעה טובה לאורי יצא שחקן חילוש
לדעתי הלך המשחק והלכה הסדרה לטורונטו. לא יחזרו מזה.
טורונטו מחמיצים כל הזדמנות שיש, בועטים בדלי .
טורונטו עברה להגנה שנראתה פעם אחרונה בהיסטוריה אצל אוברדוביץ', על ברצלונה עם לה בומבה נווארו
בוקס אנד וואן על קארי
4 הזדמנויות לצמצם טורונטו זרקו לפח עם ההחטאות האלה והאיבוד של קוואי
הכול קוואי עשה
טורונטו משחקים בוקס אנד וואן. לא הווריורס!
והם עלו על משהו…. סטף בלי נקודה מחוץ למשחק
הבעיה שהמחליפים של גולדן עושים צחוק מטורונטו
הבעיה שאתה יכול לשמור ככה רק עם קלעי אחד על המגרש. לא היו מעיזים את זה עם תומפסון/דוראנט על המגרש
זה ההגנות שקרי היה מקבל אם היה כמו הארדן לבד. וזו אכן הגנה שניתן לעשות רק לקבוצה עם כוכב אחד והיתר נגרים. עם דוראנט זה נגמר 40 הפרש אם היו שומרים ככה. שמרו נכון
קאזינס מצויין היום בריבאונד. כמו איזה חיה על כל כדור חוזר. גרין הורג את קוואי הגנתית.
.
ה-1 אישית ו-4 אזורית של הראפטורס הוציאה את השטף ההתקפי של הווריורס, מלך יפה של נרס (ואולי באיחור). מצד שני, אי אפשר היה לשמור ככה עם עוד קלעי (תומפסון/דוראנט).
נראה לי הרובוט צריך להעלות עדכונים, למדו אותו
סטף בלי סל כבר 12 דקות, מ-2 דקות לסוף השלישי ל-2 דקות לסיום….
לא יהיה עוד משחק כזה לטורונטו
5
המשחק הגרוע בהסטוריה של שחקן הקולע 30+ (קוואי)
שטויות. מקבל שיעור בהגנה מגרין ואיגאדלה ועדיין שם 30
בראדרס רוצח אותי עם הצפצופים ההיסטריים
די עזבו אותי
כמה אפשר?
קוואי מכריח את המשחק
לא מאמין שנתנו טכנית כרגע.איזה שיפוט הזייה.
חכה… תכף תבוא השריקה לאזן בצד השני
לקאזינס נגמר האוויר
קאזינס מתנשם ונושם כאילו מת תכף בכושר גופני של כרמלו
באמת השיפוט הכי הזוי שראיתי בחיים
לא היתה עבירה ועוד נתנו להם טכנית
אין כמו הרע, הנורא והפדופיל
מחסלי כדורסל מקצועיים
קוואי דוחה אותי היום
גולדן מתעסקים עם סקוט פוסטר חחחח. איזה פספוס של טורנטו אם הם לא לוקחים את המשחק בלי דוראנט וקליי הם אפילו לא חלמו על זה
ובלי סל של סטף כל הרביעי…. הזייה!
גיא אתה סוכר מה אמרתי לך בחצי? השופטים שוב עובדים, לסגור את ההפרש
ממש לא אוהד גולדן, אבל אם היו מפסידים זה היה שוד
לטורונטו מגיע שיורידו להם נקודות על הערב
קליי איגי לוני נפצעו , סטף אולי חולה ולא פוגע כמעט , ועדיין הם לא מנצחים בבית
דריימונד גרין צריך אסיסט
דיימונד וקאזינס משתוללים לאורי וגאסול מתמרמרים אחרי כל שריקה ועל זה השופטים נותנים טכנית לקרי החננה?!
טורנטו הפסיקה לשחק כדורסל בהתקפה אני לא מבין איך קבוצות נוטשות את שיטת המשחק אחרי כמה דקות רעות רבע רע
יאללה סטף, דאגר אחד ותגמור את זה
שיהיו בריאים השופטים. באופן כללי.
מחצית שניה חלשה מאוד של הראפטורס, התקפית והגנתית.
תכל'ס רק קוואי עשה משהו, כל השאר לא פגעו.
לאורי בעוד משחק גרוע.
התקפית לא טובים אבל מגיע פה המון קרדיט להגנה של הווריורס
עם 2 מ-9 לשלוש, 5 איבודים על 3 אסיסטים, והמינוס הכי גבוה בקבוצה –
קשה להגיד את זה על קוואי
כבוד עצום ללוחמים על המשחק הזה. מצד שני טורונטו לא פוגעים מבטים פנויים. בלי סוף.
גרין הוציא
ברוך, אתה משעשע.
אם באותו משחק יש קבוצת אוהדים שמשוכנעים שגזלו את טורונטו בגלל שמילאו אותם בעבירות במחצית הראשונה,
וקבוצה שנייה שמשוכנעת שמתעללים בגולדן סטייט עם שריקות הזיות,
אז המסקנה שלך היא שהמשחק מכור?
.
תסיר רק לרגע את משקפי הנרטיב, ותתבונן שוב. שיפוט גרוע. זהו.
אמת. היה צפוי מהצוות הנ"ל
וככה רבותי שופטים מכריעים משחקים
קזינס איש המשחק
שיפוט גרוע באופן שווה חברים.. כל הדרך.
אם רק היה לטורונטו קלעי 3 עכשיו!
איגודלה סיים את זה!!! איזה ענק
FMVP
ה-FMVP האמיתי!!!
יואאאו איגודלה!
כל הכבוד לו!!
איגו כזה גבר באמת הקריירה שלו זה משו לעשות עליו סרט
אדנרה האיום!!!
אכן אנדרה האיום
איגייי חחח קטווי נרדם בשמירה
אין מילים. איגודאלה שחקן ענק.
אדם ענק.
קוואי יא בן זונה תפסיק להשתמש ביד לדחוף. נהיית מתחנגל
הסכין…. איגי מסובב
שאפו אדיר לגולדן סטייט. שאפו אדיר לאיגי. בלי דוראנט,
בלי לוני יותר מחצי משחק ובלי קליי רוב הרבע האחרון.
הופעה נפלאה, קאזינס האקס פאקטור היום.
סייג קטן עדיף להם בלי לוני טונס
משחק טוב.
הווריורס הרימו את ההגנה בחצי השני והשוו את הסדרה בדרך לאוקלנד
קאזינס נתן משחק אדיר!
שיחק כמו גבר
איזה גניבה של גולדן.
ואיזה שביקה התקפית של טורונטו בחצי השני.
אבל מה שניקח מהמשחק הזה אלה הצפצופים באוזניים.
ברור אשך, הגנה זה מילה אסורה אצל שופטים בNBA, וקוואי היה במוד דרסני, פשוט דרס אנשים בדרך לסל הוסיף מרפק ועוד קינח בעבירות, יחי אדם סילבר
סה צפצופי מובילאיי
תגובה 35 !!!!!!!!!!!!!!!
בלי דוראנט
קליי נפצע
לוני נפצע
בלי נקודה של סטף כל ה-14 דקות אחרונות
במשחק בית ביתרון 0-1
הזדמנות לפתוח 0-2 בסדרת הגמר
חחחחחחחחחח
מדובר בצ'וק מהגדולים בהיסטוריה
קוואי לנארד – יש עליך כתם גדול-גדול-גדול
קאווי היה מצויין תקף בלי סוף. האחרים נחנקו.
לוני זו האבידה הכי גדולה. סטף לא קלע כי שמרו עלי 2 3 שחקנים כל הזמן מה ששחרר אחרים כולל את איגי.
אבל חרבון עצום של טורנטו להפסיד בבית בלי דוראנט וקליי מה עוד הם רוצים וקטזינס בקושי נושם גם
מספר המזל – 16/16. מזל של קוואי שקלע ככה מהקו, אחרת השורה שלו הייתה מאכזבת כמו הסוף של משחקי הכס
כל הכבוד לקר שנותן למחליפים לשחק. זה עושה את שלו. למרות שחלקם מחטיאים בלי הכרה הוא הרוויח את קוק ובוגוט במשחק טוב של שניהם. זה הציל אוצם כשקליי נפצע
כאילו יש לו ברירה
איזה פספוס של הראפס איזה הזדמנות היה להם. בלי דוראנט וקליי בבית חרבנו את זה. עשו יוסטון.
במהלך אחרון ון וליט רץ אחרי קרי וגרין קאווי שניהם גם במקום שאחד מהם יצא על איגי אבל החטיאו ים זריקות.
ההגנה שלהם הייתה שערורייתית מהרגע שקליי נפצע נגרים עשו עליהם הליאופים ולייאפים כל התקפה 3 שחקנים עומדים ובוהים בגרין מקפיץ כדור ומרים הלייאופים לבוגוט. הגנה שערורייתית בדקות האלו.
איזה הגנה שערוריתת – הם עברו לאישית על קארי וארבעה אזורית. הווריורס לא קלעו חמש וחצי דקות אחרונות. הבוקס אנד ואן הזה הרג את הווריורס, לא היתה להם תשובה (מהלך מבריק של נרס)
.
הבעיה שהראפטורס לא היו מסוגלים לשים סל.
5 דק אחרונות כן תראה מה היה לפני מיד עם פציעת קליי שערורייה
משחק קשוח שפשוט כיף לראות.
סדרה מרתקת בעיניי
לא הרבה פעמים אני צודק ככה… תחושת בטן..
תגובה 35 – נכתבה לפני המשחק
זיו אתה יודע שאף אחד לא יחזור 400+ תגובות אחורה, פשוט תעתיק את הציטוט
"כמו שכתבתי כל כך הרבה פעמים: פלייאוף לוקחים עם ההגנה.
אם הווריירס יעצרו את הראפטורס על פחות מ105 נק' הם ינצחו.
Remember my words"
לא בדקתי.
אני מניח שזו התגובה שאם הווריורס מורידים את הראפטורס מ105 הם מנצחים.
שאפו
השלשה של איגי היו הנקודות היחידות של הווריורס בחמש וחצי דקות האחרונות
.
הבוקס-אנד-ואן הזה הוא חומר למחשבה לראפטורס
עבד רק כשקליי לא על המגרש
רשמתי אזה היה אפשרי כי לא היה קלעי נוסף על המגרש. אני בספק אם הם היו עוברים להגנה כזו שתומפסון/דוראנט למשל על המגרש
כבוד גדול לווריורס.
מלחמה אדירה שלהם, הדונקי עם עוד משחק נהדר (לטעמי המצטיין במשחק).
משחק שכבר היה נראה די גמור במהלך הרבע השני ויתרון דו ספרתי לראפטורס התהפך מיד ברבע שלישי קטלני של גולדן.
כרגע מרגיש לי כמו סדרה שהולכת עד הסןף. מאוד מקווה שקליי בריא ושיחזור לשחק (דוראנט שישאר בחוץ, בכל זאת רוצים קצת תחרותיות).
קרי צריך להיכנס ללחץ כי קליי גונב לו את ה fmvp
בקצב הזה גם קאזינס עשוי לגנוב לו
חח מה הקשר קרי היה מס 1 היום וגם בסידרה ב2 המשחקים. אין אפילו טיפה איום עליו
+ 1
קרי ממש לא היה מספר 1 היום זה היה קליי ובהפרש
הא??? קמת הרגע?
סטף היה בינוני הערב ולא קיים בסוף
שמעון, צריך לראות את כל המשחק בשביל לכתוב תגובה שכזו.
אם היית צופה במחצית הראשונה, לא היית כותב "קרי היה מס 1"
זה היה קליי שהחזיק את גולדן סטייט בתמונת המשחק במשך רוב המחצית הראשונה,
אלו היו הנק' שלו שבגללן לא היה הפרש של 20 כבר במחצית הראשונה ("רק" 14 שצומצמו לפני המחצית).
שמעון עכשיו רואה תקצירים ולפי זה הוא מחליט.
קליי החזיק את ג״ס בחצי הראשון ובלי הנקודות שלו הם היו במינוס 20
אם 20 דק זה תקציר סבבה. אני לא ראיתי 20 דק כלום מקליי 0 נק בדיוק.
אתה צודק גיא, קצת הזכיר את משחק 6 ההוא, עדיין סטף מושך כל כך הרבה אש שהוא בסופו של דבר השחקן הכי משפיע. אפילו השלשה של איגי התחילה ממנו
גם אם הוא היה רואה את החצי השני הוא לא היה מגיע למסקנה הזו…
ועל מי שמרו 2 3 שחקנים כל התקפה על קרי או על קליי? קרי משחק 1 34 נק היה ביי פר המצטיין. פה נגיד שנזרום איתך ההפרש לא היה גדול. כלומר עדיין קרי מוביל בסידרה.
ראית את הפאניקה שקרי זרע בראפס? קליי לא מגיע לרמת פאניקה כזאת.
זה שהוא מושך תשומת לב לא אומר שהוא היה המצטיין. זה מה שאיפשר לאחרים להצטיין.
בטוטאל של המשחק קרי היה מס 1 גיא. קליי לא היה קיים 20 דק אחרונות. אז הוא הפציץ 25 נק ב20 הדק הראשונות והיה מעולה. קרי קלע כמעט כמוהו ושלא נדברנעל הדמירה שהוא משך אליו
חחחח אתה מצחיק. קליי היה קיים יפה מאוד עד שנפצע. גם קלע 25 נודות וגם שמר חבל על הזמן על קאווי. בסדר שאתה בעד קארי אבל למה לבטל תרומה של שחקנים אחרים?! בטוח שאם קליי לא היה נפצע לא היה מסיים את הרבע ב 0 נקודות/0 אסיסטים ו-0 ריבאונדים…
ברוך, רואים שלא ראית את המשחק (אמצע רבע שלישי ככה?).
קרי ממש לא היה טוב היום, בטח שלא הכי טוב בגולדן.
התכוונתי לשמעון כמובן.
20 דק אחרונות זה לא מספיק?
הלוחמים משחקים עם פאסון של אלופים, זה מדבק (קוק, קאזינס) – כמו מתאגרף ותיק וקשוח, יהיה קשה לקחת מהם את החגורה
הסדרה הזו סיוט. לא כיף להיות סוניה ב רוז גארדן.
רוצים לדעת מה עשה סטף ברבע הרביעי?
2 עבירות, אחת טכנית
0 נקודות, 0 ריבאונד, 0 אסיסט
שמרו עליו בוקס אנד וואן, בנוסף היה מותש (קליי היה בחוץ)
0-0-0 ברבע רביעי למשחק בפינאלס?
כשקליי ודוראנט בחוץ???
למזלו הם ניצחו, למרות סטף, לא בזכות, וישכחו לו את זה
על מה אתה מדבר
שלושה מתוך חמישה שחקנים שמרו על סטף אישית
הוא מתעלם מזה.
שוב אני שואל מי fmvp? זה ששומרים עליו 3 שחקנים ומשאירים את היתר פנויים ומהמרים עליהם או זה שנשאר פנוי לסריקות אימון וקולע אותן? אולי קוק הmvp בכלל 2 שלשות מומנטום משחק
שמרו על סטף!!!! אוי אוי אוי!!!
ממתי התחילו לשמור ב-NBA ולא מספרים לנו??
תגידו, אתם עושים צחוק?
0-0-0 בכל הרבע הרביעי – מה בכלל יש לדבר על זה יותר מדי??
אפס בכל! אתם רציניים??
וואלה, זה כמו שכריסטיאנו הביא אליפות אירופה מהספסל… אותה רמת הגיון
ברור שקרי הוא השחקן החשוב ביותר של הלוחמים ובמכלול שני משחקים הוא הMVP, אבל הערב זה היה של קליי הוא שוב נפל על הערבים שהוא קולע קליעות לא הגיוניות באחוזים לא הגיוניים עם שומר על הראש.
.
הוא זה שהחזיק את הלוחמים בחיים עד המחצית
השיפוט היה גרוע ביותר .
במחצית הראשונה מילאו את טורונטו בעבירות בכדי להוריד להם הילוך בהגנה.
למי שמתלונן על השיפוט נגד ג"ס כנראה ראה משחק אחר כי אולי חוץ מהטכנית המטומטמת על קארי לא ראיתי שיפוט נגדם.
לקוואי נפל משחק כזה אחרי פלייאוף כמעט מושלם ,אחרי הכל מתברר שהוא אדם בשר ודם ולא סייבורג .
.
תזכרו שג"ס פגיעים בבית לא כמו שנים עברו ואני מאמין שטורונטו תגנוב משחק ותחזיר את הביתיות.
קוואי לא היה טוב היום, אבל הוא פשוט קיבל טיפול הגנתי מגרין ואיגואדלה
רק בשביל הרקורד – שרקו אותו מספר עבירות לווריורס בחצי הראשון.
וכן השופטים היו גרועים היום אבל זה פחות או יותר היה צפוי עם השיבוץ.
צריך לראות את המשחק,הדף הסטט' לא אומר לך באלו מקרים נשרקו העבירות,הוא פשוט מראה לך סטטיסטיקה יבשה.
ראיתי. הטענה שלך הייתה על מילאו. אז מילאו גם את הצד השני.
קוואי כבר עם 0 מ-2 בפינאלס הזה
אין לו את זה לדרגה של הגדולים באמת
אין מחר… זה היה הרגע
בלי קליי ובלי דוראנט (ובלי לוני), במשחק בית
אתה מגיב כאילו הגמר כבר מאחורינו חחח ,תירגע כולה משחק 2 (במשחק הראשון לטעמי הוא היה טוב מאוד לפחות הגנתית) .
מה אתה בוכה קאווי מצוייד במובילאי
ביג ראס (חובב טראמפ, חבר מרכז ליכוד, אורח כבוד בבלפור)
נא לרשום כאן אלף פעמים – לעולם לא אזלזל בלב של אלופים.
יש לכם מזל שאתם מול הנכים התקפית האלו.
תומך טראמפ אמור להיות עלבון? אני גאה גנצוש😎
גנצוש?! אני בכלל מרצניק, מאלה שמתגעגעים לאלוני ושריד
יותר גרוע😎
שתקתי כל המשחק, קססתי ציפורניים.
אמרתי לעצמי – אם הלוחמים מפסידים שהם איבדו את הסדרה, מצד שני אם הלוחמים משווים הם טורפים את הסדרה בדרך לאליפות נוספת.
אבל לאור הפציעות של תומפסון ולוני, אי אפשר לדעת…
ברכות כדור, הערב נתתם ג'וגו בוניטה
סטף-דוראנט-קליי עם 0 נקודות ברבע הרביעי
לא יהיה עוד משחק כזה בהיסטוריה
וטורונטו עם קוןאי blew it
game
set
match
כמה נקודות:
כמו המשחק הקודם, התמקדות יתרה בכוכב ויום טוב של השחקנים המשלימים הביא ניצחון.
ההבדל הוא שלראפטורס שווה להמשיך ככה כי השחקנים המשלימים של ג"ס דיי מעפנים.
…
ההשפעה של קרי היא עצומה.
זה הרבה מעבר ל23 נקודות באחוזים רעים.
כל ההגנה ממוקדת בו וחושבת עליו.
בלעדיו אף אחד חוץ מקליי לא קולע יותר מחמש נקודות.
…
אני שונא לומר את זה וכמעט בחיים לא מתייחס לזה.
אבל השיפוט היה בזיון.לשתי הצדדים אבל בעיקר לג"ס. קליי נפצע מבקש טיים אאוט אבל השופט מתעלם.שלשה בראש.קרי זורק כדור באוויר.טכנית.
זה כאילו השופטים לא מנסים בכלל להשתפר. מבאס.
…
השמירה של ואן וליט על סטף זה סיפור נחמד של סינדרלה אבל זה לא חוקי בעליל ומישהו צריך לעצור את זה.
קליי לא יכול לבקש פסק זמן כאשר ההתקפה אצל טורונטו. שים לב שבהרבה מקרים שיש שחקן פצוע, הקבוצה שלו ישר עושים פאול כדי לעצור את המשחק – אלו החוקים ב-NBA.
.
במקרה הזה זה לא בזיון של השיפוט – אלא החוק. קליי לא יכול לבקש פסק זמן ו/או לעצור את המשחק
נכון קליי גם צעק לחברים שלו לעשות פאול.
לא ידעתי.תודה
הטוסטר ביקש שמישהו יעשה עבירה לעצור משחק.
הוא לא יכול לבקש טיים אאוט.
קרי זורע פאניקה שרק גורדן זרע פאניקה כזאת. כל ההגנה רצה אחריו מתמקדת בו המגינים אחוזי אימה זה הסטט לא יספר לכם.
די בנאדם די. לפעמים גם אתה צריך להכיר בזה שמה שאתה מאמין בו לא תקף. לא חייבים להתעקש ולהוסיף תירוצים
בוקס אנד וואן משנות תרפפו הוציא אותו מהמשחק – עם פרד ואן וליט בתור המחסל הלאומי
אבל ניטרל לגמרי. 0-0-0 בכל הרבע הרביעי
לסטף לא היתה שוםן תרומה התקפית בכל הרבע הרביעי. יש?
תעביר את זה מתחת לראדאר, למזלם הם ניצחו בלעדיו
תן לסטף את המחמאות כשזה יגיע לו, וזה בדרך
תגיד רגע:
מה היית עושה אם ראס, או הארדן, או לברון –
היו מסיימים רבע רביעי של פינאלס, עם 0-0-0???
תענה בכנות
סטף הרבה יותר גדול מהסטטיסטיקה, זה ההתמקדות בו בהגנה שמאפשרת לכולם להיות טובים וחופשיים, השלושה של איגודלה שגמרה את המשחק. להגיד שלא הייתה לו תרומה זה שקרי
אם היו שומרים עליהם 3 שחקנים? אותו דבר בדיוק. אגב זה מה שקר היה צריך לעשות ללברון ב16 הוא לא עזה ואיפשר ללברון לחגוג על איגי והפסיד את האליפות. הוא עשה אותו דבר ב15 אבל למזלו לא היה קיירי את השמיכה הייתה קצרה. אתה רוצה שקרי יזרוק על 3 שחקנים במקום למסור לגרין שימסור הלייטופ לבוגוט?
אם קרי היה מסיים ככה בשמירת אחד על אחד הייתי מסכים איתך אבל דאבל טים טוב וטריפל טים מכריח אותך לשחרר כדור. זה הימור טוב שטורנטו עשו והייתי עושה כל משחק. מעדיף שקוק ואיגי ינצחו אותי בסידרה מאשר סטף.
בלאט עשה אותו דבר ב15 רק שלא היה לו התקפה לצערו אחרת היה מנצח.
למעט קרי תראה לי שחקן שנשמר כל סידרת הגמר גם ב15 גם ב16 וגם השנה שהוא בלי דוראנט בדאבל טים קבוע משחק אחרי משחק.
אם היו נותנים לקרי לשחק אחד על אחד כמו לברון או מייקל היה גם מסיים 35 40 נק כל משחק.
עם על מייקל היו שומרים דאבל טים כזה קבוע גם הוא היה מוסר מה לעשות…
ותפסיק כבר להתבכיין על ון וליט
לא מתבכיין.
כתבתי שהוא שומר עליו טוב.
ושהוא שחקן נהדר.
אבל מה שהוא עושה לו בתנועה ללא כדור זה לא חוקי.
אני לא מבין בחוקים.
פשוט לא צריך במקרה הזה
באחד על טחד קרי הופך את ון וליט למגבון לח
זה לא חדש וקורה כל שנה בפלייאוף.
הוא מקבל שריקות במקומות אחרים.
תגידו למה קר לא צופה בקלטות של ברט בראון? הוא שומר מוזר את קאווי
ובדיוק בגלל התגובות האחרונות פה אני טוען שנים שקרי היה צריך לקבל fmvp שלוש פעמים.
התרומה שלו נמדדת הרבה מעבר לנקודות שהוא גורף.
חחח אותה תרומה יש לדוראנט. שדוראנט על המגרש קרי לא מקבל הגנה כזאת שומרים עליו אחד על אחד. אל תנסה לרמות. שדוראנט לא היה קרי היה צריך פציעות של קיירי ולאב לקחת תואר אל תשכח. שדוראנט הגיע ויותר אי אפשר להביא עליהם דאבל טים תם הטקס. כנל לגבי דוראנט.
דוראנט הינ טוב מהותית מסטף בפיינלס
שורה תחתונה בלי דוראנט בלי קליי משחק בית עם קאזינס על בלוני חמצן טורנטו חרבנו צאנס היסטורי בדיוק כמו יוסטון. לפעמים אתה מקבל רק צאנס אחד בחיים וצריך לקחת. יוסטון לא לקחו. טורנטו יקבלו עוד צאנס? נראה בגיים 3 אם דוראנט וקליי יהיו בחוץ
לא יודע אם שמתם לב אבל ראיתם כל הפלייאוף איך קאווי התחיל לנסות כל הזמן ליצור מגע להוציא זריקות מהקו? הוא אפילו פיתח מוב כזה שהוא הולך לצד וקופץ אחורה כאילו עשו עליו פאול ואז זורק את עצמו 😂 זה אימונים לקראת הקליפרס. התחיל גם להעיף ידיים אחרי הזריקה סה טריק של הארדן שהוא מוריד כדור מתחת לידיים ואז זורק ומעיף ידיים
1+
נהיה מיני שיקוץ הבחור